1 1-Dicloro-1 2-dibromo-2 2-difluoroetilene (CAS# 558-57-6)
Introduzione
1,2-Dibromo-1,1-dicloro-2,2-difluoroetanu (DBDC) hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a natura, l'usu, u metudu di fabricazione è l'infurmazioni di sicurezza di DBDC:
Pruprietà: DBDC hè un liquidu incolore cù un odore pungente. DBDC hà una bona solubilità è hè solubile in solventi organici cum'è benzene, etanol è etere.
Usi: DBDC hè principarmenti utilizatu com'è intermediate in a sintesi organica. Pò esse usatu cum'è materiale di partenza per composti fluorurati o in a fabricazione di reagenti specifichi di reazzione organica.
Metudu: A preparazione di DBDC hè generalmente cumpletata da una reazione di sintesi multi-step. 1,2-dibromo-1,1-dichloro-2,2-difluoroetane hè preparatu da a reazione cù sustanza elementale di bromu.
Informazioni di sicurezza: DBDC hè un compostu tossicu è irritante. L'esposizione o l'inalazione di DBDC pò causà irritazione di l'ochji, a pelle è e vie respiratorie. Precauzioni appropritate, cum'è portà guanti chimichi, occhiali, è maschere protettive, deve esse pigliate quandu sò esposti à DBDC. DBDC deve esse guardatu in un locu frescu è ben ventilatu, luntanu da l'ignizione è l'agenti ossidanti, per prevene i periculi di focu o splusioni. In casu di esposizione accidentale o ingestione, cercate immediatamente assistenza medica.