1-(2 2-difluorobenzo[d][1 3]dioxol-5-il)ciclopropanecarbonitrile (CAS# 862574-87-6)
Introduzione
1-(2,2-difluorobenzo[D][1,3]dioxacyclopenten-5-yl)cyclopropyl nitrile hè un compostu urganicu. I seguenti descrizanu e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è informazioni di sicurità:
Qualità:
- Apparenza: Solidu biancu
- Solubilità: Solubile in solventi organici cum'è cloroformu, metanolu è cloruru di metilenu
Utilizà:
- 1-(2,2-difluorobenzo [D][1,3] dioxacyclopentene-5-yl) cyclopropyl nitrile hè comunmente utilizatu in a sintesi organica cum'è sustanza intermedia o di partenza per preparà altri composti organici.
Metudu di preparazione: U metudu di preparazione cumuni hè di reagisce u compostu di ciclopropilu sustituitu pertinente cù l'idrocarburu aromaticu currispundente o l'alcolu aromaticu per ottene u pruduttu desideratu attraversu una reazione amida o nitrile adatta.
Informazioni di sicurezza: A scheda di dati di sicurezza è i metudi di operazione deve esse detallatu prima di l'usu, è l'operazione deve esse realizata in cunfurmità cù e prucedure operative di sicurezza di u laboratoriu adattate.
- Ùn hè statu studiatu è applicatu in modu estensivu, è ùn pò esse micca dati tossicologichi cumpleti dispunibuli per riferimentu, cusì hè necessariu prudenza quandu si usa, è precauzioni appropritate, cum'è portà guanti protettivi è prutezzione di l'ochji per assicurà chì l'operazione hè realizata in un locu. ambiente ben ventilatu.