page_banner

pruduttu

1 2-Dibromo-3 3 3-trifluoropropane (CAS # 431-21-0)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C3H3Br2F3
Massa molare 255,86
Densità 2.117 g/cm3
Boling Point 115-116 °C
Flash Point 45,2 ° C
Pressione di vapore 4,74 mmHg à 25 °C
Cundizione di almacenamiento Temperature di stanza
Indice di rifrazione 1.4285

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Simboli di Periculu Xi - Irritante
Codici di risicu 36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle.
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S36 - Portà indumenti protettivi adattati.
Classe di Periculu IRRITANTE

 

Introduzione

1,2-Dibromo-3,3,3-trifluoropropane hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:

Hè insoluble in acqua à a temperatura di l'ambienti, ma soluble in solventi organici cum'è etanol, etere, etc. Hà una bona stabilità chimica è ùn hè micca faciule per reagisce cù altre sustanzi à a temperatura di l'ambienti.

 

Usi: 1,2-Dibromo-3,3,3-trifluoropropane hè spessu usatu cum'è intermediate di haloalkanes in l'industria. Havi una alta energia d'ionizazione è polarità è pò esse usata in a preparazione di composti organici fluorurati è composti heterocyclic.

 

Metudu di preparazione: 1,2-dibromo-3,3,3-trifluoropropane hè generalmente preparatu per sintesi chimica. Un metudu cumuni hè di reagisce 1,1,1-trifluoropropane cù bromu in cundizioni di reazione adattate per ottene u pruduttu di destinazione. I metudi di preparazione specifichi ponu include u metudu di a fase di gas, u metudu di a fase liquida è u metudu di a fase solida.

 

Infurmazione di sicurezza: 1,2-Dibromo-3,3,3-trifluoropropane hè un compostu relativamente sicuru in cundizioni normali di u funziunamentu. Cum'è una chimica, hè sempre potenzialmente periculosa. L'esposizione à u compostu pò causà reazzioni irritanti, cum'è l'ochju, a pelle è l'irritazione respiratoria. Purtate l'equipaggiu protettivu adattatu quandu in usu, assicuratevi una ventilazione adatta, è evite u cuntattu direttu è l'inalazione. Duranti l'almacenamiento è a manipulazione, deve esse cura per evità u cuntattu cù oxidanti forti, acidi forti è altre sustanzi per prevene reazzione chimica. Se ci hè una fuga accidentale, si deve piglià e misure protettive adatte per pulizziari.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi