1 3-bis[3-(dimetilammino)propil]urea (CAS# 52338-87-1)
Introduzione
1,3-Bis[3-(dimetilamino)propil]urea, cunnisciutu ancu DMTU, hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, i metudi di fabricazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
- Apparenza: DMTU hè un solidu incolore o giallu chjaru.
- Solubilità: DMTU hà una bona solubilità in solventi cumuni cum'è l'acqua, l'alcooli è l'eteri.
- Stabilità: DMTU hè relativamente stabile in cundizioni chimichi cumuni.
Utilizà:
- Urami-agent: DMTU hè un agentu ururalizing chì pò esse usatu per sintetizà gum urea, fibre spandex è fibre spandex elastane, frà altri.
- Ritardanti di fiamma: DMTU pò esse usatu cum'è un ritardante di fiamma senza alogeni in materiali sintetici cum'è resine di poliamide, resine di poliuretanu è poliimidi per migliurà e so proprietà di ritardante di fiamma.
Metudu:
- DMTU reagisce principalmente cù dimethylamine cù 3-chloroacetone per furmà un intermediu, è poi reagisce cù urea per ottene u pruduttu finali.
Informazioni di sicurezza:
- DMTU ùn hè micca attualmente classificatu cum'è carcinogenu o sustanza tossica.
- Quandu s'utilice o manipule DMTU, deve esse cura di seguità e prucedure operative di sicurezza pertinenti, cum'è a prevenzione di l'inalazione o u cuntattu cù a pelle è l'ochji, è assicurendu un ambiente di travagliu ben ventilatu.
- Quandu u almacenamentu è u trasportu, u cuntattu cù l'oxidanti è l'acidi forti deve esse evitati per evità reazzione periculosa.