1 3-bis(metossicarbonil)-2-metil-2-tio-pseudour (CAS# 34840-23-8)
Simboli di Periculu | Xn - Dannusu |
Codici di risicu | 22 - Dannusu s'ellu hè inghjustu |
Introduzione
1,3-Dicarboxymethyl-2-methyl-2-thioisourea, cunnisciutu ancu DDMTU, hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
1,3-Dicarboxymethyl-2-methyl-2-thioisourea hè un solidu cristalinu biancu o giallu. Hà una bona stabilità à a temperatura di l'ambienti è pò esse dissolutu in certi solventi polari, cum'è l'acqua, l'alcohol è i cetoni.
Utilizà:
1,3-Dicarboxymethyl-2-methyl-2-thioisourea hè largamente utilizatu in a sintesi organica cum'è un ossidante compostu tiomodatu efficace. Puderà catalizà l'ossidazione di sulfuri cum'è thioether, tionitrile è tiamina per pruduce mercaptans, tiocetoni è immines currispondenti.
Metudu:
U metudu di preparazione di 1,3-dicarboxymethyl-2-methyl-2-thioisourea include principarmenti dui passi: a reazione di l'acidu tioglicolicu cù methylisourea per ottene 1,3-dicarboxymethyl-2-methyl-2-thioisourea; U pruduttu di destinazione hè poi purificatu da cristallizazione o altri metudi di purificazione.
Informazioni di sicurezza:
1,3-Dicarboxymethyl-2-methyl-2-thioisourea ùn hà micca dannu evidenti à u corpu umanu è l'ambiente in e cundizioni di u funziunamentu normale. A cura deve esse pigliatu per evità u cuntattu direttu cù a pelle è l'inalazione di u so polu durante l'operazione. Si deve esse operatu in cundizioni ben ventilati è evite inhaling i so vapori. Evite reagisce cù sustanzi cum'è oxidanti, acidi forti è basi forti. Quandu si guarda è manipulatu, deve esse guardatu in un cuntainer seccu, ventilatu è ermeticu, luntanu da u focu è e fonti di calore. Per piacè riferite à e schede di dati di sicurezza pertinenti è istruzzioni di funziunamentu durante l'usu.