1-ciclopropanecarbonil-1H-imidazole (CAS # 204803-26-9)
1-cyclopropanecarbonyl-1H-imidazole (CAS # 204803-26-9) Introduzione
-Apparizione: Solidu incolore o giallu chjaru
- Puntu di fusione: circa 65-70 gradi Celsius
- Puntu di ebulizione: circa 324 gradi Celsius
- Densità: ca. 1,21 g/cm³
-Soluble: soluble in alcolu, dicloromethane, cloroformu, insoluble in acqua
L'usi principali di stu compostu sò i seguenti:
-hè un attivatore cumunimenti usatu, chì pò ièssiri usatu comu catalyseur in sintesi urganica. Si pò reagisce cù aldehydes, cetone è altri cumposti, è sottumessi riazzioni addizzioni, riazzioni disidratazione, riazzioni cyclization intramolecular, etc., sottu catalysis.
-U cumposti pò dinù esse usata cum'è a preparazione di intermediates farmaceutical, è hà certi appiicazioni in u campu di a medicina.
U metudu cumuni per a preparazione di calcium hè a siguenti:
In circustanze nurmali, u ciclopropanone è l'ioduru di metile sò prima reagiti in cundizioni alkaline per generà u bromuro di ciclopropanil currispundente. U bromuro di ciclopropanil hè poi reagitu cù N-metiltiourea in cundizioni basi per furmà u bromuru di fosfoniu.
In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, hè un compostu organicu è hà un certu gradu di periculu. Durante u funziunamentu deve esse osservatu e seguenti precauzioni di sicurità:
-U compostu deve esse guardatu in un cuntainer sigillatu, luntanu da u focu è l'agenti oxidanti.
-Durante a manipulazione è u cuntattu, si deve piglià e misure di prutezzione persunale necessarie, cum'è l'usu di guanti protettivi chimichi, occhiali protettivi è maschere protettive.
-Evite u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji, è evite inhaling gas o polu.
-in l'usu di u prucessu deve assicurà e cundizioni di ventilazione bona, per evitari l'accumulazione di gas in a stanza.
Inoltre, secondu i bisogni è e cundizioni di l'applicazione specifica, fate riferimentu à a scheda di dati di sicurezza pertinenti è à l'istruzzioni di u funziunamentu quandu utilizate u compostu per assicurà a sicurezza di l'operazione.