1-Etinilciclopentanol (CAS # 17356-19-3)
1-Ethynylcyclopentanol (CAS # 17356-19-3) introduzione
1-Ethynylcyclopentanol hè un compostu urgànicu. Hà a forma di un liquidu incolore o cristallu biancu.
Qualità:
1-Ethynylcyclopentanol hà un forte odore pungente è hè soluble in acqua è solventi organici. Hè un compostu inestabile chì facilmente polimerizza è si decompone à a temperatura di l'ambienti.
Utilizà:
1-Ethynylcyclopentanol pò esse usatu cum'è reattivu di ricerca di l'elettroni, reagenti di accoppiamentu è reagenti di diazotizazione in reazzioni di sintesi organica.
Metudu:
1-ethynylcyclopentanol pò esse acquistatu da a reazione di ciclopentanone è idrossidu di sodiu. Prima, u ciclopentanone è l'idrossidu di sodiu sò stati dissolti in etanol, u fenilacetilene hè aghjuntu lentamente à goccia in cundizioni di bassa temperatura, è dopu chì a reazione hè stata cumpletata, u pruduttu di destinazione hè stata estratta da distillazione.
Informazioni di sicurezza:
1-Ethynylcyclopentanol hè irritante è esige l'usu di l'equipaggiu protettivu persunale adattatu, cum'è guanti di laboratoriu è occhiali. Quandu si usa o guardà, evite u cuntattu cù oxidanti forti è combustibili. Prestate attenzione à e so proprietà volatili è inflammabili, è evite u cuntattu cù fiammi aperti o fonti d'alta temperatura. Hè bisognu à esse guardatu bè è sguassatu per evità perdite è liberate in l'ambiente.