N-(2-piridil)bis (trifluoroetansulfonimide) (CAS# 145100-50-1)
2- [N, N-bis (trifluoromethanesulfonyl) amino] piridina hè un compostu chimicu. Questa hè una introduzione à e so proprietà, usi, metudi di preparazione è infurmazione di sicurità:
natura:
-Apparizione: Cristalli bianchi o bianchi
-Solubilità: solubile in etanolu, dimetilsulfossidu è solventi di cetone
Scopu:
-2- [N, N-bis (trifluoromethanesulfonyl) amino] piridina hè largamente usata in reazzioni di sintesi organica cum'è cumpunente di liquidi ionici fortemente acidi.
- Pò esse usatu cum'è catalizzatore, solvente, elettrolitu, o cunduttore di ioni per applicazioni impurtanti in sintesi organica, elettrochimica, almacenamiento d'energia è altri campi.
Metudu di fabricazione:
-U metudu di preparazione di 2- [N, N-bis (trifluoromethanesulfonyl) amino] pyridine hè cumplessu è generalmente implica parechje tappe di reazione. Una strada sintetica cumuna hè di reagisce piridina è trifluoromethane phosphoryl chloride in cundizioni alkaline per ottene u pruduttu intermediu, chì hè dopu reagitu cù dimethyl sulfoxide è acidu per ottene u pruduttu di destinazione.
Informazioni di sicurezza:
-2- [N, N-bis (trifluoromethanesulfonyl) amino] piridina hè generalmente stabile in cundizioni normali, ma pò esse irritanti per l'ochji è a pelle.
-Durante l'operazione, evite inalazione, ingestione o cuntattu cù a pelle.