page_banner

pruduttu

1-iodo-2-nitrobenzene (CAS#609-73-4)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C6H4INO2
Massa molare 249.006
Densità 2,018 g/cm3
Puntu di fusione 47-52 ℃
Boling Point 288,5 °C à 760 mmHg
Flash Point 122,9 ° C
Solubilità in acqua insolubile
Pressione di vapore 0,00404 mmHg à 25 °C
Indice di rifrazione 1.663

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Simboli di Periculu Xn - Dannusu
Codici di risicu R20/21/22 - Nocivo per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione.
R33 - Periculu di effetti cumulativi
R36 - Irritante per l'ochji
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia.

 

 

1-Iodo-2-nitrobenzene, chì hà un numeru CAS di 609-73-4, hè un compostu urganicu.
Strutturalmente, hè un atomu di iodu è un gruppu nitro attaccatu à un locu specificu (orto) nantu à l'anellu di benzene. Sta struttura unica dà proprietà chimichi spiciali. In quantu à e proprietà fisiche, di solitu appare cum'è un solidu cristallino o pulverulente giallu à giallu cù una certa gamma di punti di fusione è di ebullizione, cù un puntu di fusione trà circa 40 - 45 ° C è un puntu di ebollizione relativamente altu, limitatu da fatturi. cum'è e forze intermolecular.
In termini di pruprietà chimica, per via di e forte proprietà di ritirati elettroni di i gruppi nitro è e caratteristiche di reazione relativamente attivu di l'atomi di iodu, pò participà à una varietà di reazzioni di sintesi organica. Per esempiu, in riazzioni di sustituzione nucleofila, l'atomi di iodu sò relativamente faciuli di lascià, cusì chì altri gruppi funziunali ponu esse intrudutti in questa pusizioni nantu à l'anellu di benzene per custruisce più strutture moleculari organiche cumplesse, chì furnisce intermedii impurtanti per a sintesi di droghe, a scienza di i materiali è altri. campi.
In quantu à i metudi di preparazione, hè cumunu à utilizà i derivati ​​di nitrobenzene currispundenti cum'è u materiale di partenza, è intruduce l'atomi di iodu attraversu a reazzione di alogenazione, è u prucessu di reazzione hà bisognu di cuntrullà strettamente e cundizioni di reazione, cumprese a temperatura, a dosa di reagenti, u tempu di reazione, etc. ., Per assicurà a selettività è a purità di u pruduttu di destinazione.
Hè spessu usatu in u campu di a chimica fina in l'applicazioni industriali, cum'è un bloccu chjave per a sintesi di molécule bioattive specifiche, è aiuta in a ricerca è u sviluppu di novi droghe; In u campu di i materiali, participà à a sintesi di materiali polimeri funziunali è li dota di pruprietà optoelettronica speciale, chì furnisce un fundamentu indispensabile per u sviluppu di a scienza è a tecnulugia muderna.
Hè devi esse nutatu chì u compostu hà una certa toxicità, è rigulamenti stretti di sicurezza di u laboratoriu chimicu deve esse seguitu durante u funziunamentu è u almacenamentu, evitendu u cuntattu cù a pelle, l'ochji, è l'inalazione di a so polvera, per impediscenu danni à u corpu umanu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi