page_banner

pruduttu

1-fenil-3,4-diidroisochinolina (CAS#52250-50-7)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C15H13N
Massa molare 207.27
Densità 1,07 ± 0,1 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 174 °C
Boling Point 146,0-149,5 °C (presse: 1,2 Torr)
Flash Point 143,4 °C
Solubilità Cloroformu (leggermente), DMSO (leggermente)
Pressione di vapore 0,000408 mmHg à 25 °C
pKa 5,29 ± 0,20 (previsto)
Cundizione di almacenamiento Sigillatu in seccu, Temperature di a stanza
Indice di rifrazione 1.611

Detail di u produttu

Tags di u produttu

1-fenil-3,4-diidroisochinolina (CAS#52250-50-7)

1-Phenyl-3,4-dihydroisoquinoline, numero CAS 52250-50-7, hà dimustratu un incantu unicu in u campu di a chimica è a medicina.

Da l'essenza chimica, a so molécula hè cleverly cumminata cù unità strutturale cum'è u gruppu fenile è anellu dihydroisoquinoline, è stu modu specificu di cunnessione atomicu custruisce una distribuzione di nuvola elettronica unica, chì crea a so attività chimica speciale è a stabilità. In l'apparenza, hè di solitu prisentatu cum'è un solidu cù una certa forma cristalina, u culore hè soprattuttu biancu o biancu, è a struttura di cristalli hè regularmente è ordinata, chì conduce à a purificazione è a raffinazione per mezu di recristalizazione. In termini di solubilità, mostra una certa tendenza di dissoluzione in solventi organici cumuni cum'è l'etanol è l'acetone, ma a solubilità in acqua hè relativamente bassu, chì hè strettamente ligata à a polarità di a molécula, è furnisce ancu una basa per a selezzione di sistemi di solventi per reazzioni di siparazione è sintesi successive.
In termini di prospettive di R&D farmaceutica, hà attività biologica potenziale. A struttura chimica di u pruduttu hè simile à quella di certi prudutti naturali farmacologicamente attivi, chì suggerenu chì pò avè miri simili. L'esplorazione preliminare suggerisce chì pò avè un impattu nantu à i percorsi di segnalazione neurologica, è hè previstu di participà à u sviluppu di novi droghe per e malatie neurodegenerative, cum'è a malatia d'Alzheimer è a malatia di Parkinson, regulendu a trasmissione di neurotrasmettitori anormali è inibendu l'iperapoptosi di e cellule nervose. À u listessu tempu, in u campu di l'antitumore, i gruppi attivi in ​​a so struttura ponu interferiscenu cù u prucessu di proliferazione, migrazione è invasione di e cellule tumorali, aprendu idee novi per u trattamentu di u cancer, sicuru, sò sempre in i primi tempi. stage di labburatoriu di ricerca, è ci hè sempre assai di travagliu di ricerca à esse fattu nanzu applicazione clinica.
Da a perspettiva di a sintesi industriale, u metudu di sintesi chimica organica attuale hè principarmenti basata, partendu da materie prime simplici, attraversu reazzioni multi-passu per custruisce un scheletru moleculare cumplessu, u prucessu implica ciclisazione, sustituzione, condensazione è altri tipi di reazzione organica classica. , circadori cuntinuà à ottimisà e cundizioni di riazzioni, migliurà u rendiment, riduce i costi, à scuntrà i bisogni di seguita-up ricerca in prufundità è pussibuli pruduzzione larga scala. Cù l'integrazione incruciata di tecnulugii in diversi campi, u sviluppu di 1-Phenyl-3,4-dihydroisoquinoline hè previstu per accelerà, injecting novu impetu in a salute umana è u prugressu scientificu è tecnologicu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi