(1S)-1-fenil-1,2,3,4-tetraidroisochinolina (CAS#118864-75-8)
Introduzione
(S)-1-fenil-1,2,3,4-tetrahydroisoquinoline hè un compostu urganicu. Hè soluble in certi solventi organici cum'è etanol, cloroformu è etere.
(S)-1-phenyl-1,2,3,4-tetrahydroisoquinoline hà una varietà di applicazioni. Hè cumpatibile cù i sistemi biologichi è hè spessu usatu cum'è una molecula di trasportatore o cum'è un induttore chirale in reazzioni catalitiche.
Ci hè parechji metudi per a preparazione di (S)-1-phenyl-1,2,3,4-tetrahydroisoquinoline, unu di i quali hè a sintesi di l'idrogenazione asimmetrica per catalizzatore chirali. Inoltre, pò ancu esse preparatu da altre rotte di sintesi chimica.
Pò causà irritazione à l'ochji, a pelle è u sistema respiratorju, è u cuntattu direttu deve esse evitatu quandu s'utilice. Inoltre, deve esse usatu in una zona ben ventilata è portà l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu, cum'è guanti è guanti. Quandu si guarda, deve esse guardatu in un cuntainer ermeticu è evite u cuntattu cù l'oxidanti è e fonti d'ignizione.
In generale, e pruprietà è l'usi di (S)-1-phenyl-1,2,3,4-tetrahydroisoquinoline ponu esse ragiunate appiicati sottu a guida di prufessiunali sperimentati sottu a cundizione di operazione sicura.