2-(2-Cloroetil)-N-metil-pirrolidina cloridrato (CAS # 56824-22-7)
Descrizzione di sicurità | S22 - Ùn respira micca a polvera. S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. |
WGK Germania | 3 |
RTECS | QE0175000 |
Introduzione
N-Methyl-2-(2-chloroethyl)pyrrolidine hydrochloride hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Pruprietà: Ha poca solubilità in acqua.
Utilizà:
N-methyl-2-(2-chloroethyl)pyrrolidine hydrochloride hè spessu usatu cum'è reattivu in laboratori biologichi, principarmenti utilizatu in sintesi chimica è reazzioni di sintesi organica. U so gruppu di coordinazione funziunale (N-methylpyrrole) li permette di esse usatu cum'è ligand di coordinazione è cum'è un cumpunente di certi catalizzatori.
Metudu:
N-methyl-2-(2-chloroethyl)pyrrolidine hydrochloride hè generalmente preparatu da a reazzione di N-methyl-2-(2-chloroethyl)pyrrolidine cù l'acidu cloridicu, è a reazione pò esse realizata à a temperatura di l'ambienti.
Informazioni di sicurezza:
N-methyl-2-(2-chloroethyl)pyrrolidine hydrochloride hè in generale un compostu più sicuru, ma i seguenti punti deve esse nutatu:
Evite u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji.
Evitate di inalà a so polvera o vapori. Quandu si usa, assicuratevi di operare in un ambiente ben ventilatu.
Quandu l'almacenà è a manipulazione, seguite e prucedure di manipolazione di sicurezza chimica curretta è tene li luntanu da inflammabili è agenti ossidanti.