2 3-DIBROMO-5-CHLORO PYRIDINE (CAS# 137628-17-2)
Rischiu è Sicurezza
Codici di risicu | R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle. R25 - Tossicu se inghiottitu |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S37 - Indossà guanti adatti. S45 - In casu d'accidentu o se senti malatu, cercate immediatamente cunsiglii medichi (mostra l'etichetta ogni volta chì hè pussibule). |
ID ONU | UN 2811 6.1 / PGIII |
Classe di Periculu | IRRITANTE |
2 3-DIBROMO-5-CHLORO PYRIDINE (CAS# 137628-17-2) introduzione
2,3-dibromo-5-chloropyridine hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di u compostu:
natura:
-Apparizione: 2,3-dibromo-5-chloropyridine hè un solidu incolore à giallu.
-Solubilità: Ha una alta solubilità in solventi organici ma una solu solubilità in acqua.
Scopu:
2,3-dibromo-5-chloropyridine hà una larga gamma di applicazioni in sintesi organica, principarmenti utilizata in i seguenti spazii:
-Cum'è un fotosensibilizatore, pò esse appiicatu in campi cum'è a stampa è a produzzione di foto.
Metudu di fabricazione:
U metudu di preparazione di 2,3-dibromo-5-chloropyridine pò esse realizatu attraversu i seguenti passi:
In cundizioni adatti, reagisce 2,3-dibromopyridine cù pentachloru di fosforu per pruduce 2,3-dibromo-5-chloropyridine pentachloride.
Allora, reagisce pentachloride cù l'idrossidu di sodiu o altre suluzione alkaline per ottene 2,3-dibromo-5-chloropyridine.
Informazioni di sicurezza:
-L'usu è u funziunamentu di 2,3-dibromo-5-chloropyridine deve esse realizatu in una zona ben ventilata per evità l'esposizione prolongata à u so odore o polvera.
-Durante l'operazione, l'equipaggiu protettivu adattatu deve esse purtatu, cumprese guanti protettivi chimichi, occhiali è vestiti protettivi.
-2,3-dibromo-5-chloropyridine appartene à i bromuri organici è hà una certa toxicità è irritabilità. Deve esse manipulatu è almacenatu bè per evità u cuntattu cù i combustibili è l'alte temperature.
-Quandu aduprate è sguassate stu compostu, seguite i requisiti di e prucedure operative di sicurezza è e lege è regulamenti pertinenti.