2 3-DIBROMO-5-METILPIRIDINA (CAS# 29232-39-1)
Codici di risicu | R20/21/22 - Nocivo per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione. R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle. R41 - Rischiu di dannu seriu à l'ochji R25 - Tossicu se inghiottitu |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia. S45 - In casu d'accidentu o se senti malatu, cercate immediatamente cunsiglii medichi (mostra l'etichetta ogni volta chì hè pussibule). S39 - Purtate a prutezzione di l'ochji / a faccia. |
ID ONU | UN 2811 6.1 / PGIII |
WGK Germania | 3 |
Classe di Periculu | IRRITANTE |
Introduzione
2,3-dibromo-5-methylpyridine (2,3-dibromo-5-methylpyridine) hè un compostu urganicu cù a formula chimica C6H5Br2N. Questa hè una descrizzione di a so natura, l'usu, a preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Natura:
2,3-dibromo-5-methylpyridine hè un solidu giallu cù un odore pungente. Havi un puntu di fusione di circa 63-65 gradi Celsius è un puntu di ebullizione di circa 269-271 gradi Celsius. Hè insolubile in acqua è soluble in solventi organici.
Utilizà:
2,3-dibromo-5-methylpyridine hè un intermediu di sintesi organica versatile. Pò esse usatu per sintetizà altri composti organici, cum'è derivati di sustanzi biologichi attivi, droghe è pesticidi. Pò esse ancu usatu per a sintesi di materiale di i dispositi elettronichi cum'è diodi emettitori di luce organici (OLED) è batterie organiche.
Metudu:
A 2,3-dibromo-5-methylpyrridine pò esse ottenuta da a reazione di 5-methylpyridine cù bromu. 5-Methylpyridine prima reagisce cù bromuru di l'idrogenu, è poi cuntinueghja à reagisce cù u cloruru di metile in presenza di un catalizzatore per pruduce u pruduttu di destinazione.
Informazioni di sicurezza:
2,3-dibromo-5-methylpyrridine hè irritante è pò causà irritazione à l'ochji, a pelle è u sistema respiratorju. Durante l'usu, i prucessi di funziunamentu sicuru deve esse strettamente osservatu, u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji deve esse evitata, è l'operazione deve esse assicurata in un locu ben ventilatu. Durante a manipulazione è l'almacenamiento, deve esse cura per evità u cuntattu cù l'ossidanti è i materiali inflammabili per prevene u risicu di u focu è l'esplosione. Se inalate o esposti à questu compostu, cercate immediatamente cunsiglii medichi è cunsultate un duttore prufessiunale.