page_banner

pruduttu

2 3-dimetilfenildrazina cloridrato (CAS # 123333-92-6)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C8H13ClN2
Massa molare 172,66
Puntu di fusione 210 °C
Boling Point 355 °C à 760 mmHg
Flash Point 168,5 ° C
Pressione di vapore 1.18E-05mmHg à 25°C
BRN 6096287
Cundizione di almacenamiento Atmosfera inerte, temperatura ambiente

Detail di u produttu

Tags di u produttu

2,3-Dimethylphenylhydrazine hydrochloride hè un solidu cristalinu biancu. E so proprietà sò i seguenti:

2. Soluble: Hè soluble in acqua è etanolu, ma insoluble in solventi organici cum'è etere o benzene.
3. Stabilità: U compostu hè stabile à a temperatura di l'ambienti è relativamente stabile in cundizioni secche.
4. Tossicità: 2,3-dimethylphenylhydrazine hydrochloride hà una certa toxicità per u corpu umanu, è a sicurità deve esse attentu durante l'usu.

L'usi principali di 2,3-dimethylphenylhydrazine hydrochloride sò i seguenti:

1. Cum'è un intermediu in sintesi urgànica: 2,3-dimethylphenylhydrazine hydrochloride pò participà à reazzioni di sintesi urgànica, cum'è reagisce cù aldehydes o cetoni per furmà derivati ​​di hydrazine currispundenti.
2. Cum'è un agenti reducing: Pò esse usatu cum'è un agenti reducing per riduce certi cumposti, cum'è amidi, nitriti, etc.
3. Cum'è un precursore di tinture è materiali fotosensibilizzanti: 2,3-dimethylphenylhydrazine hydrochloride hè spessu usatu com'è precursore in a sintesi di tinture è materiali fotosensibilizzanti.

U metudu di preparazione di 2,3-dimethylphenylhydrazine hydrochloride hè u seguente:

In generale, dimethylphenylhydrazine hydrochloride pò esse preparatu reagendu dimethylphenylhydrazine cù l'acidu clorhidric. In l'operazione specifica, dimethylphenylhydrazine hè reagitu cù l'acidu cloridicu in un solvente adattatu è filtratu per ottene u so solidu cristalinu.

1. Evite u cuntattu di a pelle: U compostu pò avè un effettu irritante nantu à a pelle, i guanti deve esse purtatu quandu manipulanu.
2. Evite inalazione è ingestione: Inalazione di a so polvera o suluzione deve esse evitata per prevene l'effetti avversi nantu à u sistema respiratorju; U compostu ùn deve esse ingeritu per evità un risicu innecessariu di toxicità.
3. Precauzioni d'almacenamiento: 2,3-dimethylphenylhydrazine hydrochloride deve esse guardatu in un cuntainer seccu, frescu è sigillatu, luntanu da u focu è l'oxidanti.

Quandu s'utilice 2,3-dimethylphenylhydrazine hydrochloride, hè impurtante seguità i protokolli di laboratoriu adattati è attente à e misure di prutezzione persunale adattate.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi