2-(3-Methylisoxazol-5-il)etanol (CAS # 218784-65-7)
2-(3-Methylisoxazol-5-yl)etanol (CAS # 218784-65-7) Introduzione
2- (3-Methylisoxazol-5-yl) etanol, cù u numeru CAS 218784-65-7, hè un compostu urganicu.
Structuralmente, cuntene una struttura d'anellu imidazole cù metile o altri gruppi funziunali attaccati à pusizioni specifiche nantu à l'anellu, dendu proprietà chimiche uniche. In u campu di a sintesi chimica, hè spessu usata cum'è un intermediu chjave per participà à u prucessu di custruzzione di diverse molécule organiche cumplessi, chì furnisce una fundazione per a ricerca è u sviluppu di numerosi composti novi in campi cum'è droghe, pesticidi è materiali.
In quantu à u sviluppu di droghe, alcuni di i so derivati anu dimustratu l'attività biologica potenziale, è i circadori esploranu u sviluppu di droghe innovatori chì miranu à mira specifiche di e malatie mudificà e so strutture. In a sintesi di pesticidi, i frammenti strutturali intruduti aiutanu à rinfurzà l'effettu di cuntrollu di l'ingredienti attivi di pesticidi nantu à i pesti è e malatie, è à migliurà l'efficienza di prutezzione di i culturi. À u listessu tempu, hè statu ancu appiicatu in u prucessu di preparazione di certi materiali polimeri funziunali in a scienza di i materiali, aiutendu à migliurà a prestazione di i materiali, cum'è a flessibilità, a stabilità, etc., per risponde à i bisogni di diversi scenarii.
A causa di a so certa reattività, i prucedure di operazione chimica strette sò generalmente seguite durante u almacenamentu è l'usu. L'attenzione deve esse pagata per evità a luce è l'umidità, operanu in un ambiente ben ventilatu, è evitendu u cuntattu cù sustanzi incompatibili cum'è oxidanti forti per assicurà a sicurezza è u prugressu lisu di l'esperimenti è a produzzione.