2-(4-Pentinilossi)tetraidro-2H-pirano (CAS# 62992-46-5)
Descrizzione di sicurità | S23 - Ùn respira micca vapore. S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. |
WGK Germania | 3 |
Introduzione
2-(4-Pentynyloxy)tetrahydro-2H-pyran hè un compostu urganicu chì a so formula chimica hè C9H16O2.
Pruprietà: 2-(4-Pentynyloxy) tetrahydro-2H-pyran hè un liquidu incolore à giallu pallidu cù un odore speciale. Hè soluble in parechji solventi organici, cum'è l'etanol, l'eteri è l'idrocarburi clorurati.
Usi: Stu compostu hà una larga gamma di applicazioni in sintesi organica. Pò esse usatu cum'è reagentu è intermediate in sintesi urgànica, è participà à diverse reazzioni chimichi, cum'è a reazione di eterificazione di l'alcoolu, a reazione di deprotezzione di u gruppu hydroxyl, etc. Inoltre, 2-(4-Pentynyloxy) tetrahydro-2H -pyran pò ancu esse usatu cum'è un solvente, cù una bona solubilità è una gamma di applicazioni.
Metudu di preparazione: U metudu di preparazione di 2-(4-Pentynyloxy) tetrahydro-2H-pyran hè generalmente un metudu di sintesi chimica. Per esempiu, u pruduttu di destinazione pò esse furmatu da reagisce un alcolu pentynyl cun un pyran aldehyde in cundizioni di reazione adattate.
Informazioni di sicurezza: L'infurmazione di sicurezza specifica per 2-(4-Pentynyloxy) tetrahydro-2H-pyran pò esse vista secondu a specifica Scheda di Dati di Sicurezza di Materiale (MSDS). Durante l'usu, deve esse cura per evità u cuntattu cù a pelle, l'ochji è e vie respiratorie, è esse furnitu cù l'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu. L'usu è l'almacenamiento di sustanzi chimichi duveranu rispettà e regule di sicurezza pertinenti è e prucedure operative. In ogni operazione chimica, l'attenzione deve esse pagata à e misure di salvezza è prutezzione, è l'operazione deve esse realizatu in modu currettu.