page_banner

pruduttu

2 5-DICHLORO-3-PICOLINE (CAS# 59782-88-6)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C6H5Cl2N
Massa molare 162.02
Densità 1.319
Puntu di fusione 42-45 ℃
Boling Point 187 ℃
Flash Point 111 ℃
Pressione di vapore 0,891 mmHg à 25 °C
pKa -0,23 ± 0,10 (previsto)
Cundizione di almacenamiento Atmosfera inerte, temperatura ambiente
Indice di rifrazione 1.547

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Simboli di Periculu T - Tossicu
Codici di risicu R25 - Tossicu se inghiottitu
R36 - Irritante per l'ochji
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S45 - In casu d'accidentu o se senti malatu, cercate immediatamente cunsiglii medichi (mostra l'etichetta ogni volta chì hè pussibule).
ID ONU UN 2811 6.1 / PGIII
WGK Germania 3
Classe di Periculu IRRITANTE

 

Introduzione

2,5-Dichloro-3-methylpyridine hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à alcune di e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:

 

Pruprietà: 2,5-Dichloro-3-methylpyridine hè un liquidu incolore o giallu chì hè inflammable.

 

Usi: 2,5-Dichloro-3-methylpyridine hè spessu usata cum'è un intermediariu impurtante in a sintesi organica. Pò esse ancu usatu cum'è cumpunente in solventi, catalizzatori è lubricanti.

 

Metudu di preparazione: Ci hè parechje manere di preparà 2,5-dicloro-3-methylpyridine. Un metudu cumuni hè di ottene un pruduttu intermediu reagendu methylpyridine cù tionyl chloride, è dopu chlorination per pruduce u pruduttu di destinazione. Altri metudi di preparazione includenu reazzioni di riduzzione è di clorazione, frà altri.

 

Infurmazione di sicurità: 2,5-dicloro-3-methylpyridine deve esse usatu in u prucessu di salvezza. Hè irritante è corrosivu per l'ochji, a pelle è e vie respiratorie è deve esse lavatu cù assai acqua immediatamente dopu u cuntattu. Quandu si opera, deve esse purtatu un equipamentu protettivu adattatu, cum'è occhiali protettivi, guanti è vestiti protettivi. Assicurà un ambiente di travagliu ben ventilatu è evite inalà i so vapori. Quandu si guarda, guarda in un locu ermeticu, frescu è seccu, luntanu da u focu è l'oxidanti.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi