2 6-dicloro-3-metilpiridina (CAS # 58584-94-4)
Introduzione
2,6-Dichloro-3-methylpyridine hè un compostu urganicu.
Pruprietà: 2,6-Dichloro-3-methylpyridine hè un liquidu incolore à giallu pallidu cù un odore pungente. Hè insoluble in acqua è soluble in a maiò parte di i solventi organici cum'è etanolu, etere, etc.
Usi: 2,6-Dichloro-3-methylpyridine hè spessu usata com'è reattivu in sintesi organica. Pò esse ancu usatu cum'è ligand per i catalizzatori.
Metudu di preparazione: Ci sò parechji metudi di preparazione di 2,6-dicloro-3-methylpyridine, è unu di i metudi cumunimenti utilizati hè di usà u catalizatore di methylpyridine chloride è persulfate di potassiu. I passi specifichi sò i seguenti: a methylpyridine hè reazzione cù triclorur d'aluminiu, è dopu u compostu risultatu hè reazzione cù u gasu di cloru per furmà 2,6-dicloro-3-methylpyridine.
Informazioni di sicurezza: 2,6-Dichloro-3-methylpyridine hè un compostu urganicu chì hè irritante. Duranti l'usu, deve esse evitata u cuntattu direttu cù a pelle è l'ochji, è deve esse assicurati boni cundizioni di ventilazione. E prucedure di sicurità pertinenti devenu esse seguite è deve esse purtatu equipaggiu di prutezzione persunale, cum'è guanti è occhiali. In casu di cuntattu accidintali cù sta sustanza, lavà immediatamente cù assai acqua è cercate assistenza medica.