2 6-dimetilfenildrazina cloridrato (CAS # 2538-61-6)
Classe di Periculu | IRRITANTE |
Introduzione
2,6-Dimethylphenylhydrazine hydrochloride hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à alcune di e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:
Pruprietà: 2,6-dimethylphenylhydrazine hydrochloride hè un solidu cristalinu incolore, solubile in acqua è certi solventi organici. Hè un compostu alkaline chì hè facilmente solubile in acidi per furmà cloridrato.
Usi: 2,6-dimethylphenylhydrazine hydrochloride pò esse usatu cum'è intermediate in sintesi organica. Pò esse usatu cum'è un agenti riducente, catalizzatore o gruppu protettivu in certi reazzioni di sintesi organica. Hè comunmente utilizatu in a sintesi di pesticidi, coloranti è altri composti organici.
Metudu di preparazione: 2,6-dimethylphenylhydrazine hydrochloride hè generalmente sintetizatu per una seria di reazzioni chimichi. U metudu di preparazione specifica pò esse cundensà 2,6-dimethylbenzonitrile cù ammonia, è dopu riduce è trattamentu à l'acidu cloridicu per ottene u pruduttu finali.
Informazioni di sicurezza: 2,6-dimethylphenylhydrazine hydrochloride hè menu dannusu per l'omu è l'ambiente in circustanze convenzionali. Hè sempre una chimica è deve esse usata in cunfurmità cù i metudi di manipulazione curretta. A cura deve esse pigliatu per evità u cuntattu direttu cù l'ochji, a pelle è u cunsumu quandu si usa. A cura deve esse pigliatu per evità a generazione di polvera è l'inalazione di i so gasi durante l'operazione. Misure di prutezzione persunale adattate, cum'è guanti, occhiali, è vestiti protettivi deve esse pigliatu. In casu di cuntattu o ingestione accidintali, risciacquate immediatamente cù assai acqua è cunsultate un duttore. L'almacenamentu è l'eliminazione curretta di i rifiuti hè una misura impurtante per assicurà a sicurità.