2 àcitu 6-dimetilpiridin-4-carboxylic (CAS # 54221-93-1)
Introduzione
2, un tipu di compostu urganicu, a formula chimica hè C8H9NO2. Hè un derivativu di l'acidu nicotinicu è appare cum'è un solidu cristalinu incolore.
U compostu hà un altu puntu di fusione è u puntu di ebullizione à a temperatura di l'ambienti. Hè soluble in solventi organici cum'è alcolu, cloroformu è etere, mentri a so solubilità in acqua hè bassa.
2, l'acidu hà una larga gamma di usi in i campi di a chimica medicinali è a sintesi organica. Pò esse usatu cum'è intermediariu farmaceuticu o cum'è catalizzatore per a sintesi organica. Siccomu pò furmà cumplessi cù ioni di metalli, pò ancu esse appiicata à a chimica di coordinazione.
U mètudu di priparà 2, acidu hè di solitu sintetizzati da u materiale di partenza di toluene à traversu una seria di riazzioni chimichi. Passi specifichi include metilazione, carbonilazione, clorazione è acidificazione.
In quantu à a so infurmazione di sicurità, 2, l'acidu deve esse trattatu cun prudenza, s'ellu hè un solidu o una suluzione. Pò causà irritazione à a pelle, l'ochji è e vie respiratorie, cusì l'equipaggiu di prutezzione persunale deve esse purtatu durante l'operazione. Inoltre, hè ancu una sustanza combustibile è deve esse tenuta luntanu da fiamme aperti è oxidanti forti. A cura deve esse pigliatu per evità a reazione cù altri sustanzi chimichi durante u almacenamentu è l'usu. In casu d'accidentu, misure d'urgenza appropritate deve esse pigliate immediatamente è deve esse cercatu assistenza prufessiunale.