page_banner

pruduttu

2-ammino-5-(trifluorometil)benzonitrile (CAS# 6526-08-5)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C8H5F3N2
Massa molare 186.13
Densità 1,37 ± 0,1 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 72-74 °C (Solv: benzene (71-43-2))
Boling Point 95-115 C
Flash Point 116.189 ° C
Pressione di vapore 0,008 mmHg à 25 °C
pKa -0,02 ± 0,10 (previsto)
Cundizione di almacenamiento Mantene in un locu scuru, Sigillatu in seccu, Temperature di a stanza
Indice di rifrazione 1.5

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Simboli di Periculu T - Tossicu

 

Introduzione

Hè un compostu urganicu cù una formula chimica di C8H5F3N è un pesu moleculare di 169,13 g/mol. Hè un solidu biancu, soluble in solventi organici cumuni cum'è etanol, etere dimetilicu è cloroformu.

 

Hà una larga gamma di usi in sintesi organica. Pò esse usatu per sintetizà diversi cumposti urgànichi, cum'è pesticidi, droghe, tinture è intermedii di pittura. Pò esse ancu usatu per sintetizà precursori di splusivi di ester di nitrati è splusivi di dicyanamide.

 

Stu compostu hè generalmente preparatu da a reazzione di una amina aromatica è trifluorometilbenzonitrile. A reazione pò esse realizatu in cundizioni basi.

 

In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, pò esse irritanti per l'ochji, a pelle è e vie respiratorie. Purtate l'equipaggiu di prutezzione di sicurità adattatu durante u funziunamentu, cumpresi occhiali chimichi, guanti protettivi è vestiti protettivi. Durante a manipulazione è l'almacenamiento, deve esse cura per evità u cuntattu cù oxidanti è acidi forti. Inoltre, deve esse seguitu i regulamenti lucali di manipulazione chimica è eliminazione di rifiuti.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi