2-ammino-5-(trifluorometil)benzonitrile (CAS# 6526-08-5)
Simboli di Periculu | T - Tossicu |
Introduzione
Hè un compostu urganicu cù una formula chimica di C8H5F3N è un pesu moleculare di 169,13 g/mol. Hè un solidu biancu, soluble in solventi organici cumuni cum'è etanol, etere dimetilicu è cloroformu.
Hà una larga gamma di usi in sintesi organica. Pò esse usatu per sintetizà diversi cumposti urgànichi, cum'è pesticidi, droghe, tinture è intermedii di pittura. Pò esse ancu usatu per sintetizà precursori di splusivi di ester di nitrati è splusivi di dicyanamide.
Stu compostu hè generalmente preparatu da a reazzione di una amina aromatica è trifluorometilbenzonitrile. A reazione pò esse realizatu in cundizioni basi.
In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, pò esse irritanti per l'ochji, a pelle è e vie respiratorie. Purtate l'equipaggiu di prutezzione di sicurità adattatu durante u funziunamentu, cumpresi occhiali chimichi, guanti protettivi è vestiti protettivi. Durante a manipulazione è l'almacenamiento, deve esse cura per evità u cuntattu cù oxidanti è acidi forti. Inoltre, deve esse seguitu i regulamenti lucali di manipulazione chimica è eliminazione di rifiuti.