2-Aminobenzenesulfonic acid (1-methylethylidene) di-4 1-phenylene ester (CAS # 68015-60-1)
Introduzione
4,4′-Bis(2-aminobenzenesulfonic acid) bisphenol A ester, cunnisciutu ancu u bisphenol A contaminante (BPA), hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, usu, preparazione è infurmazione di sicurità:
Qualità:
- Bis(2-aminobenzenesulfonic acid) bisphenol A ester hè un solidu cristalinu incolore o giallu.
- Hè soluble in solventi urgànichi cum'è alcooli, cetoni è eteri à a temperatura di l'ambienti, ma insolubile in acqua.
Utilizà:
- 4,4′-Bis(2-aminobenzenesulfonic acid) bisphenol A ester hè largamente utilizatu in l'industria cum'è additivu plasticu, in particulare cum'è un indurente per i plastichi di policarbonate.
- Hè ancu usatu in a fabricazione di resine epossidiche, asfalti, polimeri acrilici, adesivi è sigillanti, etc.
Metudu:
- A preparazione di 4,4′-bis(2-aminobenzenesulfonic acid) bisphenol A estere hè generalmente ottenuta da a reazione di bisphenol A cù l'acidu 2-aminobenzenesulfonic. A reazione hè generalmente realizata in cundizioni acidi.
Informazioni di sicurezza:
- 4,4′-Bis(2-aminobenzenesulfonic acid) bisphenol A ester hè pensatu per esse disrupting endocrine è pò avè effetti nantu à a salute umana. Pò interferiscenu cù l'equilibriu hormonal è hè assuciatu cù u sviluppu di certi prublemi di salute, cum'è i prublemi riproduttivi, e malatie cardiovascular, è e malatie metaboliche.
- Certi studii anu ancu truvatu chì l'esposizione à longu andà à BPA pò purtà à u cancru, a neurotoxicità è anormalità di u sistema immune, frà altri cose.