2-Bromo-3 3 3-trifluoropropene (CAS# 1514-82-5)
2-Bromo-3 3 3-trifluoropropene (CAS # 1514-82-5) introduzione
2-bromo-3,3-trifluoropropene, cunnisciutu ancu bromotrifluoroethylene. Questa hè una introduzione à e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:
natura:
2-bromo-3,3-trifluoropropene hè un gasu incolore è inodore. Hà una densità più altu è hè più pesante di l'aria.
Scopu:
2-bromo-3,3-trifluoropropene hà una larga gamma di applicazioni industriali. L'usu principale di questu hè cum'è un monomeru per i polimeri, utilizatu per sintetizà materiali d'altu rendiment, cum'è resina di politetrafluoroetilene è polifluoropropilene. Pò esse ancu usatu cum'è solvente, agenti di degradazione è agenti d'estrazione per materiali speciali. In l'industria di l'elettronica, 2-bromo-3,3-trifluoropropene hè ancu largamente utilizatu com'è agenti di pulizia è materiale d'insulazione in a fabricazione di semiconduttori.
Metudu di fabricazione:
U 2-bromo-3,3-trifluoropropene pò esse preparatu da a reazione di trifluorochloroethylene cù bromu di l'idrogenu. Duranti u prucessu di reazzione, hè necessariu di cuntrullà a temperatura è a ratio di reactants. Per a pruduzzione industriale, pò esse ottenuta da a reazione di fluorooxides cù bromoalcanes.
Informazioni di sicurezza:
2-bromo-3,3-trifluoropropene hè un materiale periculosu. Hè un gasu altamente inflammable chì pò furmà mischii splusivi cù l'aria è hà un periculu di focu significativu à e fonti di calore, scintille, fiamme aperte, etc. E misure di prevenzione di u focu è l'esplosione deve esse pigliatu durante a manipulazione è u almacenamentu. Quandu in cuntattu cù a pelle è l'ochji, pò causà irritazione è danni. Quandu s'utilice, deve esse purtate occhiali protettivi è respiratori, è deve esse assicurate una bona ventilazione. Se ingeritu o inalatu per sbagliu, cercate assistenza medica immediatamente. Per assicurà a sicurità, l'utilizatori anu da leghje attentamente è rispettanu e prucedure operative di sicurezza pertinenti.