2-Bromo-3-metil-5-cloropiridina (CAS # 65550-77-8)
Codici di risicu | R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle. R41 - Rischiu di dannu seriu à l'ochji R37/38 - Irritante per u sistema respiratorju è a pelle. R22 - Nocivo per ingestione |
Descrizzione di sicurità | S37/39 - Portà guanti adatti è prutezzione per l'ochji / a faccia S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S39 - Purtate a prutezzione di l'ochji / a faccia. |
Introduzione
2-Bromo-5-chloro-3-picoline hè un compostu urganicu cù a formula chimica C7H6BrClN. Questa hè una descrizzione di e proprietà, usi, preparazione è infurmazione di sicurità di u compostu:
Natura:
-Apparizione: 2-Bromo-5-chloro-3-picoline hè un liquidu incolore o ligeramente giallu.
-Solubilità: Solubile in parechji solventi organici, cum'è l'etanol, dimethylformamide è chloroform.
-Punto di fusione è puntu di ebullizione: U puntu di fusione di u compostu hè di circa -35 ° C, è u puntu di ebollizione hè di circa 205-210 ° C.
Utilizà:
- 2-Bromo-5-chloro-3-picoline pò esse usatu cum'è materiale di partenza o intermediate in sintesi organica, è pò esse usatu per sintetizà altri composti, cum'è pesticidi è droghe.
-Hè ancu largamente utilizatu in intermedii sintetici, bifenili polychlorinated, biphenyls polybrominated è pigmenti.
Metudu di preparazione:
- 2-Bromo-5-chloro-3-picoline hè generalmente preparatu da brominazione è chlorinazione di 3-picoline. Prima, 3-methylpyridine hè reazzione cù bromuru di l'idrogenu per ottene 2-bromo-5-methylpyridine, è dopu u pruduttu hè reagitu cù un catalyseur di cloru di metalli per ottene u pruduttu di destinazione.
Informazioni di sicurezza:
- 2-Bromo-5-chloro-3-picoline generalmente ùn causa micca grandi danni in cundizioni d'usu normale. In ogni casu, pò esse irritanti per l'ochji, a pelle è e vie respiratorie, cusì deve esse cura per evità u cuntattu direttu.
-Usate cù l'equipaggiu protettivu adattatu, cum'è guanti chimichi, occhiali è scudi facciali.
-Bone pratiche di laboratoriu deve esse seguitu durante l'usu è una bona ventilazione deve esse mantinuta.
-Evite u cuntattu cù oxidanti forti è acidi forti durante a manipulazione è u almacenamentu.