2-Bromo-4-metil-3-nitropiridina (CAS # 23056-45-3)
Codici di risicu | R20/21/22 - Nocivo per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione. R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle. |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S37/39 - Portà guanti adatti è prutezzione per l'ochji / a faccia |
Classe di Periculu | IRRITANTE |
Introduzione
Hè un compostu urgànicu cù a formula chimica di C, H, BrN, O. A seguita hè una introduzione à alcune di e so proprietà, usi, metudi è infurmazione di sicurità:
Natura:
-Apparizione: forma di cristalli incolori à gialli o in polvere.
-Solubility: Pò esse dissolutu in solventi organici, cum'è etanolu, dimetilsulfoxide è cloroformu, ma insoluble in acqua.
Utilizà:
-Chimica sintetica: Hè un ligandu cumunimenti utilizatu, chì pò formate cumplessi cù metalli di transizione è esse usatu cum'è catalizzatori in sintesi organica.
-Fabbricazione di pesticidi: pò ancu esse usatu cum'è intermediariu per certi pesticidi.
Metudu:
U metudu di preparazione pò esse realizatu da i seguenti passi:
1. Prima, lutidine hè dissolta in dimethyl sulfoxide.
2. À a temperatura bassu, aghjunghje gradualmente l'acidu nitricu mentre mantene a temperatura di reazzione sottu à 0 gradi Celsius.
3. Lentamente aghjunghje bromoethane Dropwise in u sistema di reazzione, cuntinuà à mantene a temperatura bassu, è mischjà finu à a fine di a reazzione.
4. Infine, a mistura di reazzione hè filtrata, lavata, cristallizata è secca per ottene calcium.
Informazioni di sicurezza:
Puderà pruvucà certi periculi per u corpu umanu è l'ambiente, cusì avete bisognu di attentu à i prublemi di salute è di sicurità quandu utilizate è manighjà. Eccu alcuni considerazioni di sicurezza:
- Purtate l'equipaggiu protettivu adattatu cum'è guanti, occhiali è vestiti protettivi quandu sò usati.
-Evite inhaling a so polvera è u cuntattu cù a pelle. In casu di cuntattu accidintali, lavate immediatamente a zona affettata cù assai acqua è cercate aiutu medico.
- Mantene luntanu da e fonti di calore è di focu durante u almacenamentu è a manipulazione, è mantene una bona ventilazione.
-Evite u cuntattu direttu cù oxidanti, acidi, alkali è altre sustanzi per evità reazzione periculosa.
Per piacè nutate chì l'infurmazioni furnite quì sò solu per riferimentu. Quandu aduprate è manipule i sustanzi chimichi in pratica, assicuratevi di riferite à a literatura pertinente è a regulazione di sicurezza di manipolazione, è seguite a guida prufessiunale.