2-bromo-6-cloroanilina (CAS # 59772-49-5)
Introduzione
2-bromo-6-chloroaniline hè un compostu urgànicu cù a formula chimica C6H4BrClN. Eccu una breve descrizzione di e proprietà, usi, preparazione è infurmazione di sicurità di u compostu:
Natura:
-Apparizione: 2-bromo-6-chrooaniline hè un solidu cristalinu biancu à giallu.
- Puntu di fusione: circa 84-86 gradi Celsius.
-Solubilità: hè solubile in solventi organici cumuni.
Utilizà:
- 2-bromo-6-chloroaniline hè un intermediu largamente utilizatu in a sintesi organica. Pò esse usatu per sintetizà cumposti cum'è glifosatu.
Metudu di preparazione:
-Un metudu per a preparazione di 2-bromo-6-chloroaniline hè di realizà una reazione di sustituzione elettrofila reagendu a 2-nitro-6-chloroaniline cù tribromuru ferrico, è aduprà un agenti riducente per ottene 2-bromo-6-nitroaniline. Ridutta à 2-bromo-6-chloroaniline.
Informazioni di sicurezza:
- A 2-bromo-6-chloroaniline deve esse guardata è trattata cun cura per prevene inalazione, ingestione è cuntattu di a pelle.
- Purtate l'equipaggiu protettivu adattatu cum'è guanti, occhiali di sicurezza è maschere quandu sò usati.
-Evite u cuntattu cù l'ossidanti forti è l'acidi forti per evità reazzioni chimichi periculosi.
-Per piacè seguite e prucedure di sicurezza pertinenti durante l'usu è assicuratevi chì l'operazione hè realizata in un ambiente ben ventilatu.
-In u casu di almacenamentu è manipulazione impropriu, pò causà irritazione è danni à u corpu umanu, cumprese irritazione di l'ochji è di a pelle, irritazione di e vie respiratorie, etc.
-In casu di cuntattu cù a pelle, l'ochji o l'inalazione, lavà immediatamente cù acqua è cercate assistenza medica.