2-Cloro-4-metil-3-nitropiridina (CAS # 884495-15-2)
Introduzione
Hè un compostu urganicu cù a formula chimica C6H4BrClN2O2. Hè un cristallu solidu, biancu à giallu, cù un odore speciale.
L'usu principale di stu compostu hè cum'è un intermediariu di sintesi chimica. Pò esse usatu per sintetizà altri composti organici, cum'è pesticidi, coloranti è droghe. Pò esse ancu usatu cum'è ligand per cumplessi organometallici.
U metudu di preparazione
pò esse acquistatu da a reazzione di brominazione di 2-chloro-4-methyl-3-nitropyridine. I passi specifichi includenu a reazione di 2-chloro-4-methyl-3-nitropyridine cù bromu in cundizioni di reazione adattate per ottene u pruduttu di destinazione.
In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, hè un compostu urgànicu, deve esse attentu à a so toxicità è irritazione. Durante l'usu, deve esse osservatu e specificazioni di u funziunamentu sperimentale currispundenti, è deve esse evitata u cuntattu cù a pelle è l'ochji. L'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è guanti è occhiali deve esse purtatu quantu necessariu. À u listessu tempu, u compostu deve esse guardatu bè è trattatu per evità di mischjà cù altri sustanzi chimichi per prevene accidenti.