2-(clorometil)-5-(trifluorometil)-1 3 4-ossadiazole (CAS# 723286-98-4)
Introduzione
2-(chloromethyl)-5-(trifluoromethyl)-1,3,4-oxadiazole hè un compostu urganicu cù a formula C4H2ClF3N2O.
Natura:
2-(clorometil)-5-(trifluorometil)-1,3,4-oxadiazole hè un liquidu incolore à giallu pallidu o solidu cristalinu. Hà alta stabilità termica è inerzia chimica. Hè insoluble in acqua à a temperatura di l'ambienti, soluble in certi solventi organici cum'è l'etanol è l'etere. U compostu pò esse carattarizatu da tecniche cum'è a risonanza magnetica nucleare è a spettrometria di massa.
Utilizà:
2-(chloromethyl)-5-(trifluoromethyl)-1,3,4-oxadiazole hà certu valore d'applicazione in u campu di a chimica. Hè spessu usatu cum'è un intermediariu in a sintesi urgànica per a sintesi di altri composti. Inoltre, hè ancu utilizatu com'è reattivu di ricerca in u campu di pesticidi è medicina.
Metudu di preparazione:
2-(chloromethyl)-5-(trifluoromethyl)-1,3,4-oxadiazole pò esse sintetizatu da una varietà di metudi. U seguente hè un metudu di preparazione cumuni:
1. Aghjunghjite un catalizzatore (cum'è a trietilamina) à un sistema di solvente di reazzione organica anidra.
2. Aghjunghjite una certa quantità di methyl 3-chloropropionate è methyl trifluoroformate à u sistema di solvente.
3. A reazzione hè realizatu à una temperatura adattata sottu una atmosfera inerte, è hè di solitu necessariu di calà a mistura di reazzione.
4. Filtrazione o distillazione per ottene u pruduttu, dopu a purificazione adattata è l'asciugatura per ottene u pruduttu puro.
Informazioni di sicurezza:
2-(chloromethyl)-5-(trifluoromethyl)-1,3,4-oxadiazole hè generalmente relativamente sicuru quandu s'utilice è guardatu currettamente. Tuttavia, cum'è compostu urgànicu, pò causà certi danni à a salute umana è l'ambiente. In l'usu è a manipulazione, deve seguità e prucedure di sicurezza curretta, è evite u cuntattu direttu. L'istruzzioni di sicurezza pertinenti per u compostu deve esse leghjite cù cura è seguitate. Se necessariu, l'operazione deve esse realizatu sottu a guida di u persunale prufessiunale.