2-Cloropiridina (CAS#109-09-1)
Simboli di Periculu | T - Tossicu |
Codici di risicu | R23/24/25 - Tossicu per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione. R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle. |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia. S45 - In casu d'accidentu o se senti malatu, cercate immediatamente cunsiglii medichi (mostra l'etichetta ogni volta chì hè pussibule). |
ID ONU | ONU 2822 |
Introduzione
2-Chloropyridine hè un compostu urgànicu cù a formula chimica C5H4ClN. Questa hè una descrizzione di e proprietà, usi, preparazione è infurmazione di sicurità di 2-chloropyridine:
Natura:
-Apparizione: liquidu incolore o giallu chjaru
- Puntu di fusione: -18 gradi Celsius
-Puntu d'ebullizione: 157 gradi Celsius
- Densità: 1,17 g/cm³
-Soluble in a maiò parte di i solventi organici, ligeramente soluble in acqua
- hà un odore pungente
Utilizà:
-2-Chloropyridine hè largamente utilizatu com'è reattivu in reazzioni di sintesi urgànica
- Pò esse usatu per preparà cumposti organici cum'è fungicidi, pesticidi, glifosatu, coloranti è intermedi farmaceutichi.
-2-Chloropyridine hè ancu comunmente utilizatu com'è un inhibitore di corrosione di cobre, un agentu di trattamentu di a superficia metallica, è un catalizzatore per certe reazzione chimica.
Metudu di preparazione:
-2-chloropyridine hà assai metudi di preparazione. Unu di i metudi cumunimenti usati hè di reagisce a piridina cù l'olefine per generà dienylpyridine, è dopu chlorurate cù ipoclorito di sodiu o cloru di iodu per ottene 2-chloropyridine.
Informazioni di sicurezza:
-2-Chloropyridine hè un chimicu corrosivu, per piacè portate guanti protettivi chimichi è vetri protettivi per u funziunamentu.
-Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji. In casu di cuntattu accidintali, sciacquate immediatamente cù assai acqua è cercate assistenza medica se ne necessariu.
-Evite u cuntattu cù i combustibili è l'ossidanti durante l'operazione è u almacenamentu per prevene u focu o l'esplosione.
-In u almacenamentu è l'usu, seguite e prucedure di sicurezza pertinenti, è guardalu in un locu seccu è ben ventilatu, luntanu da fiamme aperte è fonti di calore.