page_banner

pruduttu

2-(DIFENILMETIL)-QUINUCLIDINA-3-ONE (CAS#32531-66-1)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C20H21NO
Massa molare 291,39
Densità 1,17 ± 0,1 g/cm3 (previsto)
Boling Point 432,8 ± 28,0 ° C (previsto)
pKa 6,19 ± 0,40 (previsto)
Aduprà 2-diphenylmethylquinuclidin-3-one cum'è derivati ​​di cetone, pò esse usatu cum'è intermediari farmaceutichi.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

2-(DIPHENYLMETHYL)-QUINUCLIDIN-3-ONE, CAS NUMÉRU 32531-66-1, HA PUNTU PROPRIETATI INTERESSANTI IN CHIMICA È APPLICAZIONI RELATI.

Da l'analisi di a struttura chimica, a so architettura moleculare unica fusione e parti strutturali di diphenyl methyl è chinine. Diphenyl methyl gruppu porta un grande hindrance steric è sistema di cunjugazione, chì affetta u flussu di nuvola elettroni di a mulècula, mentri a parti di cetone ciclicu chinina dà à a molècula certe caratteristiche rigide è basiche, è i dui sinergii custruiscenu una struttura chimica relativamente stabile, ma reattiva. Tipicamenti in forma di polvere cristallina bianca, sta forma solida facilita l'almacenamiento, u trasportu è u prucessu di formulazione successiva. In termini di solubilità, hà una bona solubilità in solventi organici non polari cum'è benzene è toluene, chì hè dovutu à a regione non polare di a molécula, mentre chì hà una solu solubilità in più solventi polari, cum'è l'acqua è l'alcooli, chì hè estremamente criticu per a selezzione di solventi, a separazione è i passi di purificazione in a sintesi chimica.
In quantu à u putenziale di l'applicazione medica, a so struttura hè simile à quella di alcune droghe psicotropiche esistenti, chì suggerenu chì pò agisce nantu à l'obiettivi ligati à u sistema nervu cintrali. I primi studii anu dimustratu chì pò avè un effettu regulatori nantu à l'assunzione è a liberazione di i neurotrasmettitori, è hè prevista per esse aduprata in u trattamentu di e malatie psichiatriche cum'è l'esquizofrenia è a depressione, è migliurà i sintomi di i pazienti intervenendu in a signalazione nervosa anormale. Tuttavia, in u prisente, a maiò parte di elli sò in u stadiu di esperimenti cellula è esplorazione di mudelli animali, è ci hè ancu una longa strada per andà prima di diventà droghe cliniche, è hè necessariu di scopra prufonda i so miccanismi farmacològichi, effetti latu tossichi, farmacocinetica è parechji altri aspetti.
Da a perspettiva di u prucessu di sintesi, si basa principalmente nantu à a strada di sintesi organica fina. Partendu da materie prime relativamente simplici è facilmente dispunibili, a molecula di destinazione hè custruita attraversu passi di reazione cumplessi cum'è a ciclisazione, a sostituzione è l'accoppiamentu. I circadori sò sempre à pruvà novi catalyseurs è media reazzione, ottimisazione temperatura riazzioni, tempu è altre cundizioni, è striving à migliurà efficienza sintesi è riduce i costi, in modu à assicurà a fattibilità di follow-up a ricerca in prufundità è u putenziale pruduzzione industriale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi