2-FLUORO-5-IDROSSI-L-TIROSINA CLORIDURO CAS 144334-59-8
2-FLUORO-5-HYDROXY-L-TYROSINE HYDROCHLORIDE CAS 144334-59-8
In u campu di a ricerca è u sviluppu farmaceuticu, mostra prospettive d'applicazione notevuli. A ricerca preliminare suggerisce chì a sustanza pò ghjucà un rolu chjave in u trattamentu di i disordini neurologici. In u campu di ricerca di a malatia di Parkinson, hè previstu di participà à a regulazione di a sintesi di i neurotrasmettitori è u metabolismu, è furnisce un novu modu terapeuticu per alleviare i sintomi di u mutore cum'è u tremore è a rigidità in i malati cù a malatia di Parkinson affettendu u livellu di neurotrasmettitori impurtanti cum'è. cum'è dopamina. Per alcune malatie cognitive causate da danni di i nervi, pò prumove a riparazione è a regenerazione di e cellule nervose, è aiutanu à restaurà a memoria di u paziente, a cuncentrazione è altre funzioni cognitive.
IN U PROCESSU DI SINTESI DI LABORATORIU, I RICERCATORI NECESSARANU SEGUIRU STRICTAMENTE E PROCEDURE DI OPERAZIONI METICULOSE E UTILIZZA A TECNOLOGIA DI SINTESI CHIMICA PROFESSIONALE PER ASSIGURÀ A PREPARAZIONE DI 2-FLUORO-5-HYDROXY-HYDROXINE HYDROXINE HYDROXIDE. Questu ùn deve micca solu una proporzione precisa di reagenti, ma ancu un monitoraghju strettu di e cundizioni di reazzione cum'è a temperatura, a pressione, u tempu di reazione, etc., per assicurà chì ogni passu di a reazzione chimica pò esse realizatu accuratamente è senza errore, è pruduce prudutti chì risponde à i bisogni di esperimenti è studii clinichi successivi.
Tuttavia, datu u so putenziale valore medicinali cum'è una sustanza chimica chì hè sempre in u stadiu di ricerca avanzata, l'operazione sicura è regulata hè essenziale. Durante l'usu, u persunale di u laboratoriu deve portà rigurosamente vestiti protettivi, guanti protettivi, occhiali protettivi è altri equipaghji protettivi prufessiunali per prevene u cuntattu di a pelle, l'inalazione di polvera o gasi volatili, perchè ancu una piccula quantità di cuntattu impropriu pò causà risichi per a salute scunnisciuti. Quandu u almacenamentu, deve esse postu in un ambiente di bassa temperatura, seccu, scuru è ben ventilatu, luntanu da fatturi inestabile cum'è fonti di calore è oxidanti, per assicurà chì a so struttura chimica hè stabile è ùn si degrade o deteriora. Duranti u prucessu di trasportu, hè necessariu di seguità rigurosamente a regulazione di u trasportu di sustanzi chimichi periculosi, selezziunà i materiali di imballaggio cù alta sigillatura è alta resistenza, post signali di periculu in a pusizioni evidenti di l'imballu esternu, è affidate una unità di trasportu cù qualificazioni prufessiunali. per purtalla, in modu di minimizzà u dannu potenziale à l'ambiente ecologicu è i residenti circundante durante u trasportu, è assicurà a sicurezza è a cuntrullabilità di tutta a catena da a R & S à a trasfurmazioni di l'applicazione.