2-Methyl-1 2 3 4-tetrahydroisoquinolin-7-aMine (CAS# 14097-40-6)
2-Methyl-1 2 3 4-tetrahydroisoquinolin-7-aMine (CAS # 14097-40-6) introduzione
2-metil-1,2,3,4-tetrahydro-7-isoquinoline ammina hè un compostu organicu. Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di u compostu:
natura:
-Aspetto: l'ammina 2-metil-1,2,3,4-tetraidro-7-isochinolina è un solido cristallino da incolore a giallo.
-Solubility: A so solubilità in l'acqua hè limitata è hè più facilmente solubile in parechji solventi organici.
-Proprietati chimichi: Stu compostu appartene à i cumposti amine è hà una certa alcalinità. Pò esse oxidatu da oxidanti o formanu sali.
Scopu:
2-methyl-1,2,3,4-tetrahydro-7-isoquinoline amine hè un intermediate in sintesi organica, comunmente utilizatu in a preparazione di altri composti.
Metudu di fabricazione:
U metudu di preparazione di 2-methyl-1,2,3,4-tetrahydro-7-isoquinoline amine hè principalmente ottenutu per sintesi chimica, partendu da materie prime pertinenti è cundizioni di reazione. Percorsi sintetici specifichi ponu esse truvati in literatura o patenti.
Informazioni di sicurezza:
Sicondu l'infurmazioni attualmente dispunibili, ùn ci hè micca un rapportu chjaru nantu à a toxicità è i periculi di 2-methyl-1,2,3,4-tetrahydro-7-isoquinoline amine. Quandu si manipule o aduprate qualsiasi sustanza chimica, e prucedure di sicurezza di u laboratoriu adattate devenu esse seguite è almacenate è trattate bè. Se u compostu deve esse usatu, assicuratevi di seguità e prucedure operative di sicurezza pertinenti è riferite à a scheda di dati di sicurezza di u laboratoriu (SDS) è altre fonti affidabili di informazioni di sicurezza.