Acidu 2-metilsulfonil-4-trifluorometilbenzoicu (CAS # 142994-06-7)
Introduzione di l'acidu 2-metilsulfonil-4-trifluorometilbenzoicu (CAS # 142994-06-7)
L'acidu 2-metilsulfonil-4-trifluorometilbenzoicu (MSTFA) hè un compostu urganicu cù e seguenti proprietà:
Apparenza: MSTFA hè un liquidu incolore à giallu chjaru.
Solubilità: hè solubile in a maiò parte di i solventi organici, cum'è dimetilformamide, acetonitrile è metanol.
Stabilità: MSTFA hè un compostu relativamente stabile, ma pò scumpressà è pruduce gasi tossichi o sustanzi corrosivi durante u almacenamentu o u riscaldamentu.
MSTFA hè principalmente utilizatu per analizà e reazzioni di derivatizazione in chimica, cù applicazioni specifiche cumprese:
In l'analisi di cromatografia di gas-spettrometria di massa (GC-MS), MSTFA hè utilizatu cum'è reagentu derivativu per pretrattamentu di mostra, chì pò cunvertisce composti non volatili in derivati facilmente analizzabili.
MSTFA pò esse usatu per a derivatizazione di lipidi, sustanzi bioattivi (cum'è cetoni è aminoacidi), è cumposti cù l'idrogeni attivi (cum'è aldehydes, cetoni è acidi).
Un metudu cumuni per a preparazione di MSTFA hè di reagisce l'acidu 2-methylsulfonyl-4-trifluoromethylphenylcarboxylic (MSTAA) cù sulfoxide fluoruratu (SO2F2) o DAST (difluorothioamide trifluoromethanesulfonyl chloride).
Informazioni di sicurezza MSTFA: Puderà pruduce gasi tossichi o sustanzi corrosivi, è e seguenti misure di sicurezza devenu esse seguite:
Evite u cuntattu cù a pelle, l'ochji, o e vie respiratorie, è purtate l'equipaggiu protettivu adattatu cum'è guanti, occhiali è respiratori quandu si usa.
Operate in una zona ben ventilata è evite inalate i so vapori o polvera.
Quandu u almacenamentu, mantene luntanu da fonti di focu è materiali incompatibili.
L'eliminazione di i rifiuti deve esse in cunfurmità cù i regulamenti lucali è ùn deve micca esse scaricatu indiscriminatamente.