2-Methylthio-4-pyrimidinol (CAS # 5751-20-2)
Codici di risicu | R22 - Nocivo per ingestione R37/38 - Irritante per u sistema respiratorju è a pelle. R41 - Rischiu di dannu seriu à l'ochji |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S39 - Purtate a prutezzione di l'ochji / a faccia. |
Codice HS | 29335990 |
Introduzione
2-Methylthio-4-pyrimidinone hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
- Apparenza: 2-Methylthio-4-pyrimidinone hè un solidu di cristalli incolori o polveri cristallini bianchi.
- Solubilità: hà una solu solubilità in acqua, ma megliu solubilità in solventi organici cum'è etanolu è dimetilsulfossidu.
- Reazzione chimica: 2-methylthio-4-pyrimidinone pò reagisce cù altri composti per via di reazzioni chimichi cum'è sulfonazione, sustituzione è cicloaddizione.
Utilizà:
- Pesticida: 2-methylthio-4-pyrimidinone hè un insecticida impurtante è erbicida intermediate, largamente utilizatu in u campu agriculu.
- Coloranti fluorescenti: pò ancu esse usatu cum'è coloranti fluorescenti è reagenti di etichettatura, cù u putenziale per l'imaghjini è a rilevazione in a ricerca biomedica.
Metudu:
- 2-Methylthio-4-pyrimidinone pò esse preparatu da a reazzione di 2-methylthio-4-aminoimidazole è cetoni in cundizioni acidi.
Informazioni di sicurezza:
- 2-Methylthio-4-pyrimidinone hè un compostu urganicu cù certa toxicità. E misure di prutezzione persunale adattate, cum'è guanti, occhiali, è vestiti protettivi, deve esse pigliate quandu in usu o cuntattu.
- U cuntattu cù a pelle o l'inalazione di a so polvera pò causà reazzioni allergii o irritazioni, è l'esposizione prolongata o l'inalazione eccessiva deve esse evitata.
- Durante l'almacenamiento è a manipulazione, deve esse cura di evità u cuntattu cù oxidanti, acidi forti è altre sustanzi per evità reazzioni periculosi.
- Quandu sguassate i rifiuti, deve esse eliminati in cunfurmità cù i regolamenti pertinenti per evità a contaminazione di l'ambiente.