2-piridil tribromometil sulfone (CAS # 59626-33-4)
Introduzione
2-Pyridyl tribromomethyl sulfone hè un compostu urganicu cù a formula C6H3Br3NO2S.
In quantu à a natura, 2-Pyridyl tribromomethyl sulfone hè un solidu giallu cù un forte odore pungente à a temperatura di l'ambienti. Hè pocu soluble in acqua, ma pò esse dissolutu in solventi organici cumuni, cum'è l'etanol, l'acetone è dimethyl sulfoxide. U so puntu di fusione hè 105-107 ° C.
L'usu principale di 2-Pyridyl tribromomethyl sulfone hè cum'è un reattivu brominating forte in reazzioni di sintesi organica. Pò participà à a reazzione di brominazione di una varietà di gruppi funziunali, è hè comunmente utilizatu in a sintesi di sulfonyl chloride, a sintesi di composti heterocyclic è a brominazione di composti heterocyclic.
in quantu à u metudu di preparazione, u metudu di sintesi di 2-Pyridyl tribromomethyl sulfone hè relativamente simplice, è hè generalmente ottinutu da reazzione di 2-bromopyridine cù tribromomethanesulfonyl chloride in cundizioni alkaline.
In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, 2-Pyridyl tribromomethyl sulfone hè un compostu irritante chì pò causà irritazione in cuntattu cù a pelle è l'ochji. E misure di sicurezza di laboratori adattate sò richieste per a manipulazione è l'usu, cumprese l'occhiali protettivi, guanti è vestiti protettivi di laboratoriu. Durante l'almacenamiento, deve esse guardatu luntanu da l'oxidanti è e fonti di calore adiacenti.