page_banner

pruduttu

2-Trifluoromethoxyphenol (CAS # 32858-93-8)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C7H5F3O2
Massa molare 178.11
Densità 1.332 g/cm3
Boling Point 69-71 ° C 60 mm
Flash Point 47 ° C
Apparizione liquidu chjaru
Culore Incolore à Quasi incolore
BRN 1869013
pKa 8,22 ± 0,30 (previsto)
Cundizione di almacenamiento Atmosfera inerte, temperatura ambiente
Indice di rifrazione 1.443
Pruprietà fisichi è chimichi Liquidu trasparente incolore. Puntu di ebullizione 147-148 ° C.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Codici di risicu R10 - Infiammabile
R20/21/22 - Nocivo per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione.
R34 - Provoca ustioni
R43 - Puderà causà sensibilizazione per u cuntattu di a pelle
R36 - Irritante per l'ochji
R25 - Tossicu se inghiottitu
R36/38 - Irritante per l'ochji è a pelle.
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia.
S45 - In casu d'accidentu o se senti malatu, cercate immediatamente cunsiglii medichi (mostra l'etichetta ogni volta chì hè pussibule).
S36/37 - Portà indumenti protettivi adatti è guanti.
ID ONU 2927
Codice HS 29095000
Classe di Periculu IRRITANTE
Gruppu di imballaggio III

 

Introduzione

2-(trifluoromethoxy)phenol(2-(trifluoromethoxy)phenol) hè un compostu organicu cù a formula chimica C7H5F3O2 è a formula strutturale c6h4ohcf3.

 

Natura:

2-(trifluoromethoxy) phenol hè un cristallu incolore o un polveru cristalline biancu à giallu chjaru cù un puntu di fusione di 41-43 ° C è un puntu di ebullizione di 175-176 ° C. Pò esse dissolutu in solventi organici cumuni cum'è l'alcooli. , eteri è esteri.

 

Utilizà:

2-(trifluoromethoxy) phenol hà attività antibacterial è antifungali, cusì hè spessu usatu in u campu di a medicina cum'è un bactericida o cunservatore. Inoltre, pò ancu esse usatu cum'è intermediate in a sintesi organica, cum'è catalizzatore o reactante in certi reazzioni chimichi.

 

Metudu:

2-(trifluoromethoxy)phenol hà assai metudi di preparazione, è u metudu cumunimenti utilizatu hè a reazione di trifluorometilazione di p-hydroxycresol (2-hydroxyphenol). In l'operazione specifica, l'idrossicresol è l'anhydride trifluorocarbonic ponu esse reagiti in presenza di un catalizzatore per ottene 2-(trifluoromethoxy)fenol.

 

Informazioni di sicurezza:

2-(trifluoromethoxy)phenol hà una bona sicurità in cundizioni normali di usu. Tuttavia, hè un compostu urgànicu chì pò causà certa irritazione è toxicità à u corpu umanu. A cura deve esse pigliatu per evità u cuntattu cù a pelle, l'ochji è l'inalazione. E misure protettive appropritate, cum'è guanti, occhiali è maschere, devenu esse purtate durante l'usu. Cum'è u cuntattu accidintali o l'abusu, deve immediatamente cercà trattamentu medico.

 

Per piacè nutate chì l'infurmazione sopra hè solu per riferimentu è ùn hè micca exhaustiva. Quandu aduprate è manipule qualsiasi sustanzi chimichi, assicuratevi di seguità e pratiche di sicurezza di u laboratoriu è seguite e schede di dati di sicurezza specifiche furnite da u fabricatore.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi