page_banner

pruduttu

àcitu 2-(trifluorometil)isonicotinic (CAS# 131747-41-6)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C7H4F3NO2
Massa molare 191.11
Densità 1,484 ± 0,06 g/cm3 (previsto)
Puntu di fusione 217-223 ℃
Boling Point 338,9 ± 42,0 ° C (previsto)
Flash Point 158,8 °C
Solubilità in acqua Ligeramente soluble in acqua.
Pressione di vapore 3,71 E-05 mmHg à 25 °C
Apparizione Polvere bianca à marrone o cristallu
Culore Off-biancu
pKa 2,94 ± 0,10 (previsto)
Cundizione di almacenamiento Atmosfera inerte, temperatura ambiente

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Introduzione:

àcitu 2-(trifluorometil)isonicotinic. Questa hè una introduzione à e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:

Qualità:
L'acidu 2-(trifluorometil)isonicotinic hè un solidu biancu à giallu pallidu, chì hè un derivatu di l'acidu isoniacinic mudificatu chimicamente. Si decompone à alta temperatura è forma sali cù certi metalli. Pò esse dissolutu in solventi cumuni cum'è l'acqua, l'alcooli è l'eteri.

Usi: Hè largamente utilizatu in a fabricazione di pesticidi, fungicidi è erbicidi.

Metudu:
A preparazione di l'acidu 2-(trifluoromethyl)isonicotinic pò esse ottenuta da a reazzione di l'acidu isonicotinic cù trifluorometilsulfonate o trifluorometilsulfonate ammonium. A reazione hè generalmente realizata in cundizioni acide è hè catalizzata cù solventi è catalizzatori adatti.

Informazioni di sicurezza:
L'acidu 2-(Trifluoromethyl)isonicotinic hè menu tossicu, ma ancu deve esse trattatu cun prudenza. Duranti a prucedura, hè necessariu di evitari l'inalazione, u cuntattu cù a pelle è l'ochji. Quandu si guarda è manipulatu, deve esse separatu da altri sustanzi chimichi per evità u cuntattu cù l'agenti oxidanti. Segui e prucedure operative sicure è aduprate l'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è guanti, occhiali è camice di laboratoriu. Quandu si manipule o sguassate, e regule è e regulazioni lucali devenu esse seguite.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi