page_banner

pruduttu

3 5-diclorofenildrazina cloridrato (CAS # 63352-99-8)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C6H7Cl3N2
Massa molare 213.49
Puntu di fusione 208-210 °C (dec.)(lit.)
Boling Point 286,1 °C à 760 mmHg
Flash Point 126,8 ° C
Solubilità in acqua soluble
Pressione di vapore 0,0027 mmHg à 25 °C
Apparizione Polvere cristallina gialla brillanti
BRN 4208459
Cundizione di almacenamiento Mantene in un locu scuru, Sigillatu in seccu, Temperature di a stanza
MDL MFCD00012938

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Codici di risicu R20/21/22 - Nocivo per inalazione, in cuntattu cù a pelle è per ingestione.
R36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle.
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S37/39 - Portà guanti adatti è prutezzione per l'ochji / a faccia
S36/37/39 - Portà indumenti protettivi adattati, guanti è prutezzione per l'ochji / a faccia.
S22 - Ùn respira micca a polvera.
WGK Germania 3
Codice HS 29280000
Nota di periculu Dannusu / Irritante
Classe di Periculu IRRITANTE

 

Introduzione

 

 

3,5-Dichlorophenylhydrazine hydrochloride hè largamente utilizatu in a ricerca chimica è u laboratoriu. Pò esse usatu cum'è reattivu in sintesi organica per a sintesi di altri composti, in particulare a sintesi di composti chì cuntenenu nitrogenu. Pò esse ancu usatu cum'è un intermediariu per certe droghe.

 

U metudu per a preparazione di 3,5-Dichlorophenylhydrazine hydrochloride hè generalmente ottenutu da a reazione di phenylhydrazine cù 3,5-diclorobenzoyl chloride. Prima, phenylhydrazine hè aghjuntu senza solvente, è dopu 3,5-diclorobenzoyl chloride hè aghjuntu lentamente per pruduce u pruduttu desideratu. Infine, u pruduttu hè cristallizatu da l'aghjuntu di l'acidu cloridicu per dà u pruduttu puro.

 

In quantu à l'infurmazioni di sicurezza, u cloridrato di 3,5-Dichlorophenylhydrazine pò esse dannusu per a salute, per quessa, misure protettive adattate devenu esse pigliate durante l'usu è a manipulazione. Hè una sustanza irritante è pò causà irritazione à l'ochji, a pelle è e vie respiratorie. Hè ricumandemu di portà vetri protettivi, guanti è maschere protettivi adatti durante l'operazione per assicurà chì l'operazione hè realizata in un locu ben ventilatu. Inoltre, evite inhaling a so polvera o u cuntattu cù a pelle. U cuntattu cù oxidanti forti è acidi forti deve esse evitata durante l'usu è u almacenamentu. Quandu i rifiuti sò eliminati, deve esse eliminati in cunfurmità cù e regulazioni lucali. Se si verifica una fuga accidintali, si deve piglià misure immediate per pulizziari è trattà cun ella. In ogni casu, hè cunsigliatu per aduprà sottu a guida di persunale qualificatu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi