3-amino-4-clorobenzotrifluoruro (CAS # 121-50-6)
3-Amino-4-chlorotrifluorotoluene hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
3-Amino-4-chlorotrifluorotoluene hè un cristallu incolore o liquidu cù un odore forte. Hè stabile à a temperatura di l'ambienti è hà una forte idrolisi è oxidazione. Hè solubile in alcolu, eteri, cetoni è solventi organici.
Usi: Pò esse usatu in l'agricultura per fà pesticidi, fungicidi è erbicidi.
Metudu:
A preparazione di 3-amino-4-chlorotrifluorotoluene pò esse cuminciatu da a sintesi di l'acidu p-nitrofenilboronicu. L'acidu p-chlorophenylboronic hè ottenutu sottumettendu reazzioni di riduzzione è di clorazione. A reazzione di sustituzione nucleofila hè poi realizata, è i cumposti amino è trifluorometili sò aghjuntu à l'acidu p-chlorophenylboronic per ottene u pruduttu di destinazione.
Informazioni di sicurezza:
3-Amino-4-chlorotrifluorotoluene hè un compostu tossicu, è l'esposizione o l'inalazione di i so vapori, polveri, aerosols, etc., pò avè effetti negativi per a salute. Guanti protettivi adattati, occhiali protettivi è maschere protettive devenu esse purtati durante l'operazione. Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji, è evite inhale i so vapori. Quandu si usa, deve esse mantene bè ventilatu.