3-ammino-6-fluoro-2-metilpiridina (CAS # 28489-47-6)
Codici di risicu | R22 - Nocivo per ingestione R37/38 - Irritante per u sistema respiratorju è a pelle. R41 - Rischiu di dannu seriu à l'ochji |
Descrizzione di sicurità | S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi. S39 - Purtate a prutezzione di l'ochji / a faccia. |
Classe di Periculu | IRRITANTE |
Introduzione
Hè un compostu urganicu cù a formula chimica C6H7FN2. Questa hè una introduzione à alcune di e so proprietà, usi, metudi è informazioni di sicurità:
Natura:
1. Apparenza: solidu cristalinu incolore à giallu pallidu.
2. Puntu di fusione: circa 82-85 ℃.
3. Puntu di ebullizione: Circa 219-221 ℃.
4. Solubilità: Soluble in a maiò parte di i solventi organici cum'è l'etanol, l'etere è u diclorometano.
Utilizà:
Hè principarmenti utilizatu com'è intermediariu in a sintesi organica. Pò esse usatu per preparà una varietà di cumposti organici, cum'è droghe, pesticidi, tinture è ligandi. Hà ancu un potenziale valore d'applicazione in u campu di a medicina.
Metudu:
hè generalmente ottenuta da a reazione di piridina cù un reattivu di fluoru è un reattivu amminicu per a reazione di metilazione. U metudu di sintesi specificu pò esse aghjustatu è migliuratu secondu i bisogni attuali.
Informazioni di sicurezza:
1. Pò esse irritanti per l'ochji, a pelle è u sistema respiratorju. L'usu deve esse attentu à evità u cuntattu.
2. Purtate l'equipaggiu protettivu adattatu cum'è guanti, occhiali di sicurezza è maschere protettive durante l'operazione.
3. Evite inhaling dust, fumes and gass. U locu di travagliu deve esse ben ventilatu.
4. Sè u cuntattu accidintali o misuse, avissi subitu lavà o trattamentu medico.