3-Bromo-2-chlorobenzoic acid (CAS # 56961-27-4)
Introduzione
L'acidu 3-bromo-2-chlorobenzoic, formula chimica C7H4BrClO2, hè un compostu urganicu.
Natura:
L'acidu 3-bromo-2-chlorobenzoic hè un solidu cristalinu biancu à giallu pallidu chì hè solu solubile in solventi organici cum'è l'etanol è u dicloromethane à a temperatura di l'ambienti. Ha un forte odore corrosivu è pungente. Sutta l'irradiazione di a luce, pò esse sottumessi à photolysis, cusì deve esse guardatu in u bughju.
Utilizà:
L'acidu 3-bromo-2-chorobenzoic hè comunmente utilizatu com'è materiale in sintesi urganica è pò esse usatu cum'è intermediariu per preparà altri composti urgànichi. Pò esse usatu per sintetizà cumposti cum'è farmaci, pesticidi, coloranti è polimeri.
Metudu di preparazione:
L'acidu 3-bromo-2-chlorobenzoic pò esse acquistatu da a clorazione di l'acidu 2-bromo-3-chlorobenzoic. U metudu di preparazione specifichi richiede passi cum'è a reazione di clorazione, a purificazione di cristallizazione è a filtrazione.
Informazioni di sicurezza:
L'acidu 3-bromo-2-chorobenzoic hà una certa toxicità, deve evità u cuntattu cù a pelle, l'ochji è e vie respiratorie. Purtate guanti protettivi, occhiali è maschere protettive durante a manipulazione. Operate in un ambiente chjusu è ventilatu è evite di respira i so vapori. Durante u almacenamentu è u trasportu, deve esse prutettu da l'umidità è l'esposizione à u sole. Se spruzzatu in l'ochji o a pelle, deve lavà immediatamente cù assai acqua, è trattamentu medico puntuale.