3-Bromo-5-chloropyridine-2-carboxylic acid (CAS # 1189513-50-5)
L'acidu 3-Bromo-5-chloropicolinic hè un compostu urganicu.
Qualità:
L'acidu 3-Bromo-5-chloro-2-pyridine carboxylic hè un cristallu incolore cù proprietà strutturali è fisicochimiche uniche. Hè solidu à a temperatura di l'ambienti è soluble in certi solventi urgànichi, cum'è metanol, dimethylformamide, etc. U compostu hè stabile in l'aria è pò esse sottumessi à qualchì reazzione chimica in certi cundizioni.
Appiicazioni: A so struttura chimica spiciali face avè una larga gamma di putenziali di applicazione.
Metudu:
U metudu cumuni per a preparazione di l'acidu carboxylic 3-bromo-5-chloro-2-pyridine hè ottenutu da a sintesi di reazzione chimica. In particulare, pò principià da l'acidu 2-pyrolinic o 2-pyridone, è dopu una seria di riazzioni, l'atomi di bromu è di cloru pò esse introduttu per finalmente furmà u compostu di destinazione.
Informazioni di sicurezza:
Quandu si usa l'acidu carboxylic 3-bromo-5-chloro-2-pyridine, i prucedure operative di sicurezza pertinenti anu da esse seguitu. Questu hè un chimicu è a polvera o a suluzione di quale deve esse evitata per inalazione. L'equipaggiu di prutezzione persunale adattatu cum'è l'occhiali protettivi, i guanti è i vestiti protettivi deve esse purtatu durante a manipulazione. U compostu hè almacenatu è eliminatu in cunfurmità cù e regulazioni pertinenti è i rifiuti sò sguassati bè.