page_banner

pruduttu

Acidu 3-Clorotiophene-2-carboxylic (CAS # 59337-89-2)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C5H3ClO2S
Massa molare 162,59
Densità 1.466 (stima)
Puntu di fusione 186-190 °C (lit.)
Boling Point 291,7 ± 20,0 ° C (previsto)
Flash Point 130,2 ° C
Solubilità DMSO (Sparingly), Metanol (Leggermente)
Pressione di vapore 0,000877 mmHg à 25 °C
Apparizione solidu
Culore Bianco à Off-White
BRN 121052
pKa 3,09 ± 0,10 (previsto)
Cundizione di almacenamiento 2-8 ° C
MDL MFCD00043888

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Simboli di Periculu Xi - Irritante
Codici di risicu 36/37/38 - Irritante per l'ochji, u sistema respiratorju è a pelle.
Descrizzione di sicurità S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S36 - Portà indumenti protettivi adattati.
S24/25 - Evite u cuntattu cù a pelle è l'ochji.
WGK Germania 3
Codice HS 29349990
Nota di periculu Irritante

 

Introduzione

L'acidu 3-chlorothiophene-2-carboxylic hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à e so proprietà, usi, metudi di fabricazione è infurmazione di sicurità:

 

Qualità:

Apparenza: L'acidu 3-chlorothiophene-2-carboxylic hè un solidu cristalinu biancu.

Solubilità: Hà una certa solubilità è pò esse solubile in certi solventi organici cum'è u cloruru di metilenu, metanolu è dimetilsulfossidu.

Proprietà chimiche: Cum'è un compostu chì cuntene anelli di tiofenu è gruppi di l'acidu carboxylic, l'acidu 3-chlorothiophene-2-carboxylic pò participà à una varietà di reazzioni di sintesi organica.

 

Utilizà:

L'acidu 3-Chlorothiophene-2-carboxylic hà una larga gamma di usi in l'industria chimica.

Reagente di trasfezzione: pò esse usatu cum'è reattivu di trasfezzione per introduzzione di DNA o RNA in cellule in esperimenti di biologia moleculare.

Materiali elettrochimichi: l'acidu 3-chlorothiophene-2-carboxylic è i so derivati ​​ponu esse aduprati per preparà materiali elettrochimichi, cum'è polythiophene, etc.

 

Metudu:

Ci sò parechji metudi di preparazione per l'acidu 3-chlorothiophene-2-carboxylic, è unu di i metudi cumunimenti utilizati hè u seguitu:

U 3-chlorothiophene hè statu riagitu cù u chloru di berilliu (BeCl2) in dichloromethane per dà 3-chlorothiophene-2-oxalate. Allora hè idrolizatu cù un agenti idroliticu alkaline cum'è l'idrossidu di sodiu per dà l'acidu 3-chlorothiophene-2-carboxylic.

 

Informazioni di sicurezza:

L'acidu 3-Chlorothiophene-2-carboxylic generalmente porta un risicu bassu in cundizioni normali di usu. Cum'è una chimica, i seguenti misure di sicurezza deve esse nutatu:

Prutezzione di u cuntattu: Purtate guanti protettivi, occhiali di sicurezza è vestiti protettivi adattati quandu sò esposti à l'acidu 3-chlorothiophene-2-carboxylic.

Prutezzione inalazione: Una bona ventilazione deve esse assicurata durante l'operazione per impedisce l'inalazione di a so polvera o vapori.

Almacenamiento è manipulazione: L'acidu 3-chlorothiophene-2-carboxylic deve esse guardatu in un cuntainer sigillatu per evità u focu è e alte temperature.

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi