page_banner

pruduttu

3-Methyl-1-butanethiol (CAS # 541-31-1)

Pruprietà chimica:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Presentazione di a nostra ultima innovazione in a tecnulugia di cura di a pelle: 541-31-1 Facial Cleanser.Stu detergente putente ma delicatu hè pensatu per furnisce una pulizia profonda è accurata, lascendu a vostra pelle rinfrescata, rinvivita è pronta per piglià u ghjornu.
,,
,, 541-31-1 Facial Cleanser sfrutta u putere di ingredienti naturali per sguassà in modu efficace a terra, l'oliu è l'impurità da a vostra pelle.Stu lussuoso detergente hè formulatu cù una mistura unica di estratti botanici, cumpresi camomilla, pepino è aloe vera, per calmà è nutrisce a pelle mentre furnisce una purificazione profonda, sblocca i pori è prevene l'erupzioni.
,,
,, A cuntrariu di i detergenti chimichi duri, 541-31-1 Cleanser hè privo di sulfati, parabeni è fragrances artificiali, facendu adattatu per tutti i tipi di pelle, cumprese a pelle sensibile è propensa à l'acne.A formula delicata aiuta à mantene l'equilibriu naturale di l'umidità di a pelle, lascendula morbida, liscia è idratata dopu ogni usu.
,,
,, Sia chì vo circate di caccià u maquillaje, sguassate l'impurità di u ghjornu, o solu coccola a vostra pelle cù una purificazione rinfrescante, 541-31-1 Facial Cleanser hè a scelta perfetta.A so texture lussuosa è u so profumu rinvigorente trasformerà a vostra rutina di cura di a pelle di ogni ghjornu in una sperienza di spa, mentre chì u so putere di purificazione efficace mantene a vostra pelle à l'aspettu è à sente u so megliu.
,,
,, Per aduprà 541-31-1 Cleanser, applicà una piccula quantità à a pelle umida è massaggiate delicatamente in movimenti circulari.Risciacquate bè cù acqua calda è asciugate.Per u megliu risultati, aduprate u vostru idratante preferitu o serum.
,,
,, Dite addiu à a pelle opaca è stancu è salutu à un carnagione fresca è luminosa cù u 541-31-1 Facial Cleanser.Pruvate oghje è scopre u putere trasformativu di a cura di a pelle naturale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi