page_banner

pruduttu

àcitu 3-metil-2-oxobutiricu (CAS # 759-05-7)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C5H8O3
Massa molare 116.12
Densità 0,9968
Puntu di fusione 31,5 ℃
Boling Point 170,5 ℃
numeru JECFA 631
Solubilità in acqua 400,6 g/L (20 ºC)
pKa 2,57 ± 0,54 (previsto)
Cundizione di almacenamiento 2-8 ° C
Indice di rifrazione 1,3850
Studiu in vitro L'acidu 3-Methyl-2-oxobutanoic (acidu alfa-Ketoisovaleric) hè un precursore di l'acidu pantotenicu in Escherichia coli. L'acidu 3-Methyl-2-oxobutanoic (acidu alfa-ketoisovaleric) aumenta l'acidu alfa-ketoisocaproic è l'acidu alfa-keto-beta-methyl-n-valeric, ma diminuisce l'aminoacidi currispundenti, è provoca una diminuzione precoce di ornitina cù un l'aumentu tardiu di l'arginina plasmatica.
Studiu in vivo L'acidu 3-Methyl-2-oxobutanoic (acidu alfa-Ketoisovaleric) induce cunvulsioni per i meccanismi GABAergici è glutamatergici in i ratti.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

 

Introduzione

L'acidu 3-Methyl-2-oxobutyric, cunnisciutu ancu l'acidu tert-butoxypropionic, TBAOH, hè un compostu urganicu.

 

Qualità:

L'acidu 3-Methyl-2-oxobutyric hè un liquidu incolore à giallu pallidu cù un odore peculiar. Pò esse soluble in acqua è parechji solventi organici, ma insoluble in solventi non polari, cum'è l'eteri di petroleum.

 

Utilizà:

L'acidu 3-Methyl-2-oxobutyric hè spessu usatu com'è catalizzatore alkali in a sintesi urgànica, in particulare in reazzione di sustituzzioni. Si pò catalyze riazzioni cum'è esterification, eterification, amidation, addizzioni olefin, etc. Si pò dinù esse usata cum'è un catalyseur liquid-phase à catalizà reazzioni cum'è oxidation, hydrogenation, è alkydation.

 

Metudu:

L'acidu 3-Methyl-2-oxobutyric pò esse acquistatu da a reazione di propanol cù tert-butoxide di sodiu (o tert-butanol è idrossidu di sodiu). U passu specificu hè di reagisce propanol cù tert-butyl sodium oxide à una temperatura approprita, è dopu u pruduttu hè ottenutu da disattivazione.

 

Informazioni di sicurezza:

L'acidu 3-Methyl-2-oxobutyric hè irritante è corrosivu è deve esse evitata da u cuntattu cù a pelle, l'ochji è e vie respiratorie. Guanti protettivi, occhiali è maschere devenu esse purtati durante l'usu. In casu di cuntattu accidintali, sciacquate cun abbondante acqua è cercate assistenza medica immediatamente. Si deve esse guardatu in un locu friddu è ventilatu, luntanu da u focu è l'oxidanti.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi