3-morfolino-1-(4-nitrofenil)-5 6-diidropiridin-2(1H)-one (CAS# 503615-03-0)
Introduzione
5,6-Diidro-3-(4-morfolino)-1-(4-nitrofenil)-2(1H)-piridone hè un compostu organicu, cunnisciutu ancu N-nitro-N'-morfolino-2,4-dinitropiridone. . Questa hè una introduzione à e proprietà, l'usi, i metudi di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza di u compostu:
Qualità:
- Apparenza : hè un solidu cristalinu giallu.
- Solubilità: Si dissolve bè in solventi organici cum'è cloru di metilenu è etanolu, ma hà una solu solubilità in acqua.
Utilizà:
- Usu militare: 5,6-Dihydro-3-(4-morpholino)-1-(4-nitrofenil)-2(1H)-piridone hè un cumpunente impurtante di splusivi è polveri, è hè spessu usatu cum'è plastificante o sensibilizzante. per migliurà e proprietà splusive.
- Sintesi chimica: U compostu hè ancu usatu in alcune reazzioni di sintesi organica, cum'è reazzioni di l'idrogenazione è di sustituzione elettrofila.
Metudu:
- 5,6-Dihydro-3-(4-morpholino)-1-(4-nitrofenil)-2(1H)-piridone hè di solitu preparatu per metudi di sintesi chimica. U metudu specificu implica l'usu di materie prime cum'è a morfolina, l'acidu nitricu è a piridina.
Informazioni di sicurezza:
- 5,6-Dihydro-3-(4-morpholino)-1-(4-nitrofenil)-2(1H)-piridone hè un compostu potenzialmente periculosu cù proprietà esplosive.
- Precauzioni adatte cum'è occhiali protettivi, guanti è vestiti a prova di esplosione sò richieste durante a manipulazione è l'usu.
- U cuntattu direttu cù u compostu pò causà irritazione è danni, è l'inalazione di i so vapori o polvera deve esse evitata.
- Si deve piglià cura per evità u cuntattu cù sustanzi inflammabili è oxidanti durante u almacenamentu è u trasportu per evità accidenti.
- Rispettate i regulamenti pertinenti è e prucedure operative sicure per assicurà l'usu sicuru di u compostu.