3-(trifluorometil)benzenepropanal (CAS # 21172-41-8)
Introduzione
3-(3-trifluorometilfenil)propionaldehyde hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, u metudu di preparazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
3-(3-trifluorometilfenil)propionaldehyde hè un liquidu incolore cù un odore pungente. Hè insolubile in acqua è soluble in solventi organici cum'è l'etanol è u cloru di metilenu.
Usi: Hè ancu usatu in a sintesi di molécule organiche biologicamente attive, chì hà una larga gamma di perspettivi d'applicazione.
Metudu:
3-(3-trifluorometilfenil)propionaldehyde pò esse preparatu da a reazione di benzaldehyde cù trifluoromethane. A reazzione hè generalmente realizata in cundizioni alkaline, cum'è l'usu di carbonate di sodiu cum'è un catalyseur alkali, è riscalda a mistura di reazzione. U pruduttu generatu da sta reazione hè trattatu è estratto in modu adattatu per ottene u pruduttu di destinazione.
Informazioni di sicurezza:
3-(3-trifluorometilfenil)propionaldehyde hè un compostu urgànicu chì deve esse usatu in cunfurmità cù e pratiche di sicurezza generale di u laboratoriu. U compostu hè irritante per a pelle è l'ochji è deve esse trattatu senza cuntattu direttu. Durante a manipulazione è u almacenamentu, boni cundizioni di ventilazione deve esse manteni per evità l'inalazione di i so vapori. Si deve esse guardatu in un cuntainer ermeticu, luntanu da ignizione è oxidanti. Quandu si manipule stu compostu, deve esse purtatu un equipamentu protettivu persunale adattatu, cum'è guanti, occhiali, è l'equipaggiu di prutezzione respiratoria.