page_banner

pruduttu

Acidu 3-(trifluorometil)fenilaceticu (CAS#351-35-9)

Pruprietà chimica:

Formula Molecular C9H7F3O2

Massa molare 204.15

Densità 1,357±0,06 g/cm3 (prevista)

Puntu di fusione 76-79 ° C (lit.)

Boling Point 238C/775Torr

Puntu d'infiammazione 106,1 °C

Pressione di vapore 0,0105 mmHg à 25 ° C


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Applicazione

L'acidu M-trifluorometilfenilaceticu hè utilizatu cum'è reactant per studià u miccanisimu di ligandu chì accelera a reazione di attivazione C-H.
Adupratu com'è intermediariu in a sintesi organica
Intermediu organicu.

Specificazione

Apparenza Cristalli bianchi à gialli brillanti
Culore biancu à quasi biancu
BRN 2213223
pKa 4,14 ± 0,10 (previsto)

Sicurezza

S26 - In casu di cuntattu cù l'ochji, lavà immediatamente cù abbondante acqua è cercate cunsiglii medichi.
S36 - Portà indumenti protettivi adattati.
S37/39 - Portà guanti adatti è prutezzione per l'ochji / a faccia

Imballaggio & Storage

Imballatu in tamburi da 25 kg / 50 kg. Sigillatu in seccu, Temperature di a stanza

Introduzione

Introducendu l'acidu 3-(Trifluorometil)fenilaceticu, un cumpunente versatile è criticu in u studiu di reazzione di attivazione CH accelerata da ligand. Stu compostu urgànicu hè un intermediu impurtante in u campu di a sintesi organica è hè un strumentu essenziale per i circadori è i chimichi. E so proprietà uniche u facenu ideale per una larga gamma di applicazioni, facendu un cumpunente indispensabile in l'industria chimica oghje.

L'acidu 3-(Trifluorometil) fenilaceticu hè un cristallu biancu à giallu brillanti chì hè largamente utilizatu com'è reactant per studià u mecanismu di l'attivazione CH accelerata da ligand. Stu tipu di reazzione hè essenziale in u campu di a sintesi organica perchè permette à i chimichi è i circadori di creà in modu efficiente è efficace novi composti chimichi attivendu ligami CH, chì sò notoriamente micca reattivi. Cù a so capacità di rinfurzà a reattività di i ligami CH, stu compostu urgànicu hè diventatu un strumentu essenziale per quelli chì studianu è travaglianu in u campu di a chimica urganica.

In più di a so impurtanza in u studiu di l'attivazione CH accelerata da ligand, l'acidu 3-(Trifluorometil)fenilaceticu hè un intermediu preziosu in a sintesi organica. Pò esse usatu per sintetizà una larga gamma di cumposti, cumprese farmaceutiche, agrochimichi è tinture organiche. Questa versatilità face un cumpunente essenziale in parechji laboratorii di ricerca in u mondu, induve hè aduprata per sviluppà novi prudutti è migliurà quelli esistenti.

E proprietà uniche di l'acidu 3-(Trifluorometil)fenilaceticu facenu una scelta eccellente per i circadori è i chimichi chì cercanu un compostu urganicu altamente reattivu è versatile. A so struttura moleculare li permette di interagisce cù una larga gamma di sustanzi chimichi, facendu ideale per l'usu in sistemi di reazione cumplessi. Questu facenu un strumentu essenziale per tutti quelli chì travaglianu in u campu di a chimica urganica, da a sintesi à a scuperta di droghe è oltre.

In cunclusioni, l'acidu 3-(Trifluorometil)fenilaceticu hè un cumpunente criticu in u campu di a chimica urganica. A so larga gamma d'applicazioni, cumpresu u so usu cum'è reactant in u studiu di l'attivazione CH accelerata da ligand è a so impurtanza cum'è intermediate in sintesi organica, facenu un strumentu indispensabile per i circadori è i chimichi in u mondu. E so proprietà uniche è versatilità assicuranu chì fermarà un cumpunente essenziale di l'industria chimica per parechji anni à vene.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi