4 4-Dimethylbenzhydrol (CAS # 885-77-8)
Introduzione
4,4′-Dimethyldiphenylcarbinol hè un compostu urganicu. Questa hè una introduzione à a so natura, l'usu, i metudi di fabricazione è l'infurmazioni di sicurezza:
Qualità:
4,4′-Dimethyldiphenylmethanol hè un solidu cristalinu incolore cù un sapori benzene. Hè facilmente solubile in solventi cum'è alcooli, esteri, eteri è solventi organici. U compostu hà una bona stabilità chimica.
Utilizà:
4,4′-Dimethyldiphenylmethanol hè comunmente utilizatu com'è intermediariu in a sintesi organica. Pò esse ancu usatu cum'è materia prima per materiali ottici, catalizzatori è surfactants.
Metudu:
4,4′-Dimethyldiphenylmethanol pò esse preparatu da a reazzione di condensazione di benzaldehyde è acetate d'aluminiu. U passu specificu hè di mischjà benzaldehyde è acetate d'aluminiu è reagisce in cundizioni di riscaldamentu per ottene u pruduttu di destinazione.
Informazioni di sicurezza:
4,4′-Dimethyldiphenylmethanol hè un compostu relativamente sicuru in cundizioni cunvinziunali. Cum'è un compostu urgànicu, hè sempre bisognu di attentu à e so misure protettive. Evite l'inalazione, u cuntattu cù a pelle è l'ochji durante l'usu. In casu di cuntattu accidintali, lavà immediatamente cù acqua pulita. Si deve esse guardatu in un locu friddu è seccu, luntanu da u focu è materiali inflammabili. Per informazioni più dettagliate nantu à a sicurezza, fate riferimentu à a SDS pertinente.